להזמנה מהירה טלפון / ווצאפ 054-256-5849  / טלפון שירות לקוחות – 077-729-6679
דגל ישראל
קמגרה פארם ישראל
היבואן הרשמי

בעיות אין אונות 

גברים רבים מוצאים את עצמם סובלים מאימפוטנציה. כלומר, בעיות אין אונות. מדובר בבעיה שגורמת במקרים רבים למבוכה, לקושי בתפקוד המיני ולביטחון עצמי נמוך. לעיתים יש תחושה שמדובר במצב חמור שאינו ניתן לטיפול, אך ההפך הוא הנכון. אתם רוצים לשמוע פרטים נוספים? תוהים מה גורם למצב שכזה ואיך אפשר לטפל בבעיה? כל זאת ועוד, יפורט בשורות הבאות.

 

מהן בעיות אין אונות?

אין אונות מוגדרת בשפה הרפואית כמצב שבו אין יכולת להגיע לזקפה מלאה. כלומר, מדובר במצב שבו אינו מתאפשר לגבר להגיע לזקפה מלא שתאפשר לו לבצע חדירה כדי לקיים יחסי מין. חוסר יכולת זו או זקפה שנמשכת לזמן קצר במיוחד, גורמת לגברים רבים לחוסר אונים, מכיוון שהם לא יכולים לקיים יחסי מין וליהנות ממגע מיני באופן מהנה.

מתוך כך ניתן להבין כי בעיית אין האונות משפיעה לא רק על הגבר, אלא גם על הפרטנרית שלו.

 

בעיות אין אונות כתופעה שכיחה

בעיות אין אונות נחשבות לבעיות שנפוצות בקרב גברים רבים. כאשר התופעה שכיחה בעיקר בקרב גברים שעברו את גיל 50. לא מעט גברים מעל גיל זה נמצאים כסובלים מבעיות אין אונות שנובעות מסיבות שונות אשר יפורטו בהמשך. מסתבר שהתופעה רק גדלה עם הגיל. כך שככל שגברים מתבגרים (מעל גיל 50), עולה הסיכוי לכך שהם יסבלו מבעיה זו.

עם זאת, חשוב לציין כי בעיית האין אונות לא תוקפת אך ורק גברים מבוגרים. גם צעירים סובלים ממנה. מדובר בבעיה שמופיעה גם אצל צעירים מתחת לגיל 40. כאשר מדובר בחתך של 10%-15% מהגברים בטווח גילאים זה שסובלים מכך.

מומחים בתחום מעריכים שבישראל נוספים מידי שנה מעל 60 אלף מקרים חדשים של גברים שסובלים מבעיה זו. אך ההשערות הן, שרק אחוז קטן מאוד מתוך גברים אלו, פונים לטיפול רפואי כדי לקבל הכוונה וסיוע. כאשר הסיבות העיקריות לכך שגברים נמנעים לגשת לטיפול נובעות הן אלו:

  • בושה
  • הזנחה
  • הכחשה

 

הגורמים לבעיות אין אונות

תופעת האין אונות עשויה לנבוע מ-3 סיבות אפשריות:

 

1. פיזית

יש מגוון רחב של סיבות בתחום זה שגורמות לבעיית האין אונות, להלן כמה מהן:

 

מחלות

מחלות מסוימות עשויות לגרום לבעיות האין אונות. כאשר הסוכרת למשל, היא אחת השכיחות. הסוכרת גורמת לפגיעה בזרימת הדם בגוף, כך שמעט דם מוזרם אל עבר הפין ולכן לעיתים ישנן בעיות זקפה.

 

טיפולים רפואיים

מטופלים שעוברים טיפולי קרינה וכימותרפיה עשויים למצוא את עצמם סובלים מבעיות אין אונות.

 

עישון, צריכת אלכוהול וסמים

צריכה של אחד או יותר מ-3 הדברים שנכתבו לעיל מעלה את הסיכון לסבול מבעיית אין אונות.

 

2. נפשית

גברים שסובלים מדיכאון, סטרס, חרדת ביצוע ובעיות נפשיות נוספות עשויים לסבול מבעיית אין אונות.

 

3. שילוב בין השניים

שילוב שכולל את הפן הפיזי והנפשי מוביל ברוב המקרים לבעיית אין אונות שדורשת טיפול.

 

איך ניתן לאבחן את הבעיה?

כדי לאבחן בבעיה זו צריך קודם כל להכיר בעובדה שקיימת בעיה (מדובר כמובן במצב שמאפיין גברים רבים שמכחישים את המצב). בעיות אין אונות יכולות להיפתר תוך ביצוע ויישום השלבים הבאים:

 

בירור רפואי

השלב הראשון בדרך לפתירת בעיות אין אונות כולל בירור רפואי אצל רופא המשפחה או גורם רפואי מוסמך אחר שמטפל בתחום. במהלך הבירור נבדקים לעומק הפרטים הבאים:

  1. ההיסטוריה המינית של המטופל
  2. ההיסטוריה הרפואית, במהלכה נבדקים הפרטים הבאים:
  • מחלות רקע
  • תרופות קבועות
  • טיפולים הורמונליים
  • מעורבות בתאונת דרכים
  • מצב נפשי ועוד

לאחר שנערך בירור מקיף בנושאים אלו, נערכת למטופל גם בדיקה שמטרתה לבחון את זקפת הבוקר והלילה.

 

בדיקה גופנית

במהלך הבדיקה הגופנית, נבדקים סימנים למחלות כלי דם, מחלות אשכים ומחלות אחרות שעשויות להוביל בסופו של דבר להיווצרות בעיות אין אונות. בנוסף לכך, מתבצעות בדיקות דם, בדיקות נוירולוגיות ועוד. מתבצעת גם כן בדיקה שנקראת "ניטור זקפות לילה". בדיקה זו מאפשרת לרופא לבחון האם מדובר בהפרעה שמקורה במקור אורגני או שמא מדובר בהפרעה שנובעת מרקע נפשי.

 

שלב הטיפול

לאחר שאובחנו בעיות אין אונות, ניתן להתחיל בטיפולים שונים כדי להביא לשינוי. ישנם כל מיני טיפולים מקובלים כיום, להלן פירוט אודותיהם:

 

טיפול על רקע נפשי

באמצעות טיפול מסוג זה, המטופל מופנה לקבלת סיוע נפשי אצל אחד או יותר מאנשי המקצוע הבאים:

  • פסיכולוג
  • סקסולוג
  • פסיכיאטר
  • אורולוג

לעיתים ישנו מצב שבו יש צורך לבצע טיפול משותף שכולל פגישה שבמהלכה נוכחים שניים או יותר מאנשי המקצוע שצוינו לעיל.

 

רקע אורגאני

טיפולים על רקע אורגאני כוללים טיפולים הורמונליים, טיפולים מכאניים ועוד. הטיפול המוכר והנפוץ ביותר שנמצא תחת קטגוריה זו הינו טיפול באמצעות תכשירים, תרופות ומשחות, להלן פירוט אודות כל אלו:

 

ויאגרה

הגלולה הכחולה, כפי שרבים מכנים אותה, נחשבת לתרופת קסם שפותרת עבור גברים רבים בעיות אין האונות שהם חווים. יש ליטול ויאגרה כשעה לפני תחילת האקט והיא כבר תעשה את העבודה ותגרום לזקפה. מדובר בתרופה מוכרת שמסייעת לגברים רבים שחווים אין אונות והיא נחשבת לתרופה הנמכרת ביותר בכל הנוגע לטיפול באין אונות.

 

סיאליס

הסיאליס מוכרת כגלולה צהובה. בדומה לוויאגרה, גם היא ניתנת לבליעה. לסיאליס יש יתרון משמעותי – היא מאפשרת לגברים שסובלים מבעיות אין אונות להגיע לזקפה חזקה לזמן ממושך. זו הסיבה שגברים רבים שסובלים מבעיה זו מעדיפים אותה על פני אחרות. זמן ההשפעה שלה גם מהיר וניתן ליטול אותה כחצי שעה לפני קיום היחסים.

 

קמגרה

קמגרה גם כן נחשבת לפתרון נוח לאלו הסובלים מאין אונות. ניתן להשיג את הקמגרה כג'ל, סוכריות לעיסה או כטבליות ובטעמים שונים. הנטילה של הקמגרה יכולה גם כן להביא לזקפה תוך זמן קצר והיא משנה את חייהם של הסובלים מבעיית אין אונות. גברים שסובלים מאין אונות משתמשים לעיתים גם בשמן בוסטר קנאביס ולויטרה, מוצרים משלימים נוספים שמסייעים בהגברת הזקפה.

בעיות אין אונות 
בעיות אין אונות 

 

סיכום

אלו היו כל הפרטים שחשוב לדעת אודות בעיות אין אונות. אם אתם סובלים מבעיות אלו או שאתם מכירים גברים שסובל מהן, כדאי שתפנו או תפנו אותו לטיפול רפואי מוסמך. הפניה לטיפול אמנם כרוכה לעיתים במבוכה, אך היא עשויה לשנות את החיים מקצה לקצה.

בעיות אין אונות 

קמגרה ג'ל הינה תרופה ייחודית לשיפור חיי המין הניתנת בטבליות, ג'ל או סוכריות בטעמים מיוחדים. הקמגרה מטפלת ב-2 בעיות עיקריות: 

הקמגרה משתמשת בחומר הפעיל הנמצא בויאגרה, 
סילדנאפיל, ובכך היא תורמת לבעיית אין האונות. 
בקמגרה תוכלו למצוא גם חומר פעיל נוסף המשמש למניעת השפיכה המוקדמת. 

את הקמגרה נוכל לקחת ב- 3 דרכים שונות: לכסנויות מציצה, ג'ל, או טבליות לבליעה. הקמגרה מגיעה במגוון טעמי פירות ייחודיים שהופכים את נטילת התרופה לפשוטה וחלקה יותר. 

בוודאי!

 הקמגרה היא התרופה החדשנית והיחידה ללא מרשם שעובדת על אותו החומר הפעיל כמו החומר הפעיל בויאגרה והלויטרה. הקמגרה מתחילה לפעול כ-15 דקות לאחר הבליעה ונמשכת ללא פחות מ-12 שעות!

בניגוד לוויאגרה, הקמגרה ג'ל מאפשרת רכישה זולה וזמינה ואינה מצריכה מרשם רופא.

 רבים מהגברים שאנו פוגשים מובכים ממצבם הבריאותי ורוצים להימנע מהזמנת תור לרופא ובקשת המרשם. את הקמגרה נוכל ליטול ללא מרשם רופא ולכן רבים בוחרים בג'ל הקמגרה.

בעוד הקמגרה פועלת על אותו חומר פעיל עליו פועלת הויאגרה, הדמיון בניהן מסתיים באותו החומר הפעיל.

 הקמגרה היא נגישה יותר מהויאגרה בשל העובדה שלא מצריכה מרשם רופא, מטפלת הן בבעיית אין האונות והן בבעיית השפיכה המוקדמת ונספגת בגוף במהירות רבה בהרבה מהויאגרה. 

בגלל שהקמגרה נלקחת בג'ל, היא נספגת בגוף ומתפוגגת ממנו במהירות רבה!

בעוד לויאגרה ייקח כמה שבועות לצאת ממחזור הדם, הקמגרה תצא מגופינו כשתסתיים ההשפעה לאחר 12 שעות בלבד. 

כמו שאר מוצרי הגברת האונות והחשק המיני, גם שמן בוסטר קנאביס מחזק את ההנאה המינית ומעצים את החוויה הזוגית לאורך האקט המיני. 

אנו ממליצים  להשתמש בשמן הקנאביס במהלך יחסי המין ולעסות את איבר המין בעזרת כמה טיפות של השמן בוסטר קנאביס.

בשל השפעתו המהירה של המוצר, תוכלו להשתמש בשמן לאורך כל האקט המיני וגם לפניו. 

את השמן יש למרוח במהלך אקט החדירה משום שהשמן משמש כחומר סיכה או בזמן המשחק מקדים כדי להגביר את החשק ולהתחיל לחמם את העניינים.

בעוד מרבית הגברים שחווים את הבעיה נמצאים תחת המחשבה השגויה שזוהי בעיה נדירה, בעיית השפיכה המוקדמת היא שכיחה בהחלט. 

כדי להתמודד עם הבעיה כראוי מומלץ לשלב שימוש בקמגרה ג'ל וספריי השהייה כדי לדחות כמה שאפשר את הקץ. 

שפיכה מוגברת יכולה לקרות בסיטואציות מיניות בהם הגבר נהנה מאוד ומגיע לשפיכה בזמן מאוד קצר בלי לשלוט בכך באופן מודע. 

גברים רבים סובלים מבעיה אך חשוב שתדעו שהיא פתירה. אם אתם סובלים מבעיה זו אנו מזמינים אתכם לקרוא יותר על ספריי השהייה של קמגרה פארם.

לשיתוף המאמר לחצו
מה היה לנו בעמוד זה?
מעוניינים להזמין קמגרה עכשיו?
קמגרה למכירה באשקלון
מידע נוסף