להזמנה מהירה טלפון / ווצאפ 054-256-5849  / טלפון שירות לקוחות – 077-729-6679
דגל ישראל
קמגרה פארם ישראל
היבואן הרשמי

ויאגרה ללא מרשם ברשתות סופר פארם

ויאגרה הינה תרופה המיועדת לגברים ועוזרת להם בבעיה ששכיחה בקרב גברים הסובלים מבעיות של אימפוטנציה ומקושי להגיע לזקפה. כיום רשתות הפארם מוכרות ויאגרה לגברים מעל גיל 35 שאינם שייכים לקבוצה של גורמי סיכון בשימוש של עד כ-50 מ״ג ביום. ניתן לרכוש את התרופה ויאגרה ללא מרשם ברשתות סופר פארם ללא צורך באישור רופא.

 

כמה פרטים על ויאגרה ללא מרשם ברשתות סופר פארם

• התרופה מגיעה בצורת טבליות מצופות.
• התרופה בדרך כלל מתחילה להשפיע בין חצי שעה עד שעה לאחר נטילתה. מומלץ לא לאכול ארוחה כבדה לפני נטילת התרופה.
• משך הזקפה יכול להמשך בממוצע עד כארבע שעות.
• ויאגרה הינה תרופה מבית חברת פייזר משנת 1996.
• הזקפה יכולה להיווצר רק אם הגבר מגורה ומנסה לקיים יחסי מין.
• מחקר חדש בשבדיה מצא כי ויאגרה יכולה להפחית את התקפי הלב ומוות בקרב גברים.
• בתחילת דרכה ויאגרה שימשה לתרופה עבור יתר לחץ דם ותעוקת חזה והתגלתה כתרופה המעודדת זקפה.
ויאגרה הינה תרופה בטוחה יחסית ותופעות הלוואי שיכולות להיות הן קלות יחסית ועוברת מהר.
• ויאגרה מסוכנת בשילוב צריכת סמים ועלולה לגרום לבעיות לב.
• בשנת 2015 הושקה גלולה ורודה לנשים אשר איבדו את הדחף המיני, הכינוי שקיבלה הגלולה הוא ״הויאגרה של הנשים״.
• הויאגרה הנשית אינה משפיעה על איבר המין, אלא על המוח האחראי לתפיסה המינית בקרב נשים. הגלולה מורידה את כמות הסרוטונין ומעלה את כמות הדופמין והנוראפינפרין.

 

שימוש בתרופה ויאגרה ללא מרשם ברשתות סופר פארם

לעיתים גברים רבים חווים הרבה מתח בעבודה ובשגרה היומיומית שלהם. לחצים ומתח מהעבודה יכול לגרור עימו הרבה מתח גם בחיי הזוגיות, דבר היכול להוביל לאין אונות, כלומר קושי להגיע לזקפה ולקיים יחסי מין. מרבית הגברים מרגישים נבוכים ומתביישים בבעיה זו, למרות שזה יכול לקרות לכל גבר בכל גיל.

הבעיה יכולה להגרם ממתח ולחץ נפשי ואין כל סיבה להתבייש בכך. עקב הביישנות וחוסר הנוחות, המון גברים דווקא פונים לרכישה אינטרנטית מאשר רכישה פיזית בחנות. כך התרופה יכולה להגיע אליהם עד הבית מבלי להרגיש נבוכים בתור לקופה בבית מרקחת. בנוסף, ויאגרה יכולה לשמש גם כחלק מטיפול ביתר לחץ דם ריאתי וגם לעזור בבעיות פוריות אצל חלק מהנשים.

 

מדוע ויאגרה הפכה לתרופה ללא מרשם?

לאחר מעקב שנעשה בכל העולם, משרד הבריאות מצא שתופעות הלוואי בשימוש ויאגרה הן מאוד זניחות וישנם המון גברים שזקוקים לתרופה הזו, אך מתביישים לבקש עבורה מרשם. ניו-זילנד ובריטניה כבר משווקות את הויאגרה ללא מרשם במגבלות הדומות לאלה בישראל. את הויאגרה נותן רוקח בעל ידע בהתאם.

חשוב מאוד לקנות ויאגרה מקורית אשר עברה את אישור משרד הבריאות כמו ויאגרה ללא מרשם ברשתות סופר פארם ולהיזהר ממקומות אשר מוכרות זיופים ומנצלות את הביישנות של גברים מסוימים מלרכוש את התרופה פיזית.

 

ויאגרה למניעת עיוורון

ניסוי קליני חדש מצביע על כך שהתרופה שעוזרת לגברים בתפקוד המיני שלהם עשויה להציל אנשים רבים מעיוורון. המחקרים מצביעים על כך שהתרופה עשויה לעצור חולים המתקדמים אל עיוורון ואף לתקן נזק אשר כבר נגרם לראייתם. מחקר שערך שנתיים באוניברסיטאית קולומביה בניו יורק גילה שמחלה הנקראת ניוון מקולרי היא הסיבה לעיוורון ואובדן ראייה.

במרבית המקרים הראייה הדרגתית ומתרחשת לאורך שנים ויש חלק מהאנשים אשר המחלה מתקדמת במהירות ומובילה לעיוורון בתוך מספר חודשים. המחלה נגרמת בחלקה בגלל זרימת גם מופחתת לרקמה הדמית, היושבת על הרשתית, ויאגרה עשויה למעשה לשפר את זרימת הדם ברקמה זו.

 

היכן ניתן לרכוש ויאגרה ללא מרשם?

 

אתרי אינטרנט פירטיים

מכיוון שניתן לרכוש כיום ויאגרה ללא מרשם ברשתות סופר פארם ומקומות שונים, ישנם המון אתרי אינטרנט המציעים למכור ויאגרה אונליין באתרי אינטרנט שונים. כיום שוק זה פרוץ ולא ניתן לסמוך על כל אתר אינטרנט המוכר את התרופה. מכיוון שמדובר בתרופה שמשתמשים בה לרוב באופן דיסקרטי, המון גברים מתפתים לרכוש את התרופה באתרי אונליין מבלי לגשת אל החנות.

במידה והתרופה מזויפת ואינה עברה את אישור משרד הבריאות, גברים רבים יכולים לסכן את בריאותם בנטילת תרופה מזויפת. תרופה מזויפת עלולה להכיל בתוכה רעלים מסוכנים.

ויאגרה ללא מרשם ברשתות סופר פארם

ניתן להשיג ויאגרה ללא מרשם ברשתות סופר פארם, אך בייעוצו של רוקח. חברת סופר פארם גם מוכרת את התרופה באתר האונליין של החברה על מנת להילחם בזיופים הרבים הקיימים באינטרנט ומשלוח התרופה נעשה באופן דיסקרטי לפי בקשת המזמין. התרופה אכן נמכרת באופן דיסקרטי באופן הקנייה שלה, אך באתר דרוש להעלות מרשם רופא סרוק לאתר.

קמגרה פארם

הינו אתר המתמחה בבעיות אימפוטנציה בקרב גברים. קמגרה פארם מוכרים באתר אינטרנט אונליין מוצרים מקוריים ואיכותיים בלבד לא שום חשש מזיופים וחיקויים של תרופות המופצות כיום ברשת. האתר מתמחה בפתרונות לחיי מין של גברים הסובלים מאין אונות ומביאים פתרונות מגוונים ויעילים למין הגברי.

כמו למשל הויאגרה נמכרת באתר באופן דיסקרטי ללא צורך במרשם רופא ומקלה על גברים רבים. המשלוחים באתר מגיעים עד בית הלקוח בשירות יוצא דופן ובאופן דיסקרטי ועד כ-3 שעות מרגע ההזמנה בגוש דן. האתר מציע מענה מהיר בתוך 24 שעות ומענה לכל שאלותיכם הקשורות בתרופה כמו אופן שימוש, תופעות לוואי והמלצות לשימוש.

ויאגרה ללא מרשם ברשתות סופר פארם
ויאגרה ללא מרשם ברשתות סופר פארם

 

ויאגרה ללא מרשם ברשתות סופר פארם – לסיכום

הויאגרה נותנת פתרון זמין לגברים הסובלים מאימפוטנציה. תרופת הויאגרה נמכרת ברשת באופן מאוד נפוץ, אך ישנם המון זיופים העלולים לגרום לבעיות בריאותיות. את התרופה ניתן לרכוש אונליין באתרים מאובטחים ללא מרשם רופא תוך כדי משלוח דיסקרטי עד הבית.

קמגרה ג'ל הינה תרופה ייחודית לשיפור חיי המין הניתנת בטבליות, ג'ל או סוכריות בטעמים מיוחדים. הקמגרה מטפלת ב-2 בעיות עיקריות: 

הקמגרה משתמשת בחומר הפעיל הנמצא בויאגרה, 
סילדנאפיל, ובכך היא תורמת לבעיית אין האונות. 
בקמגרה תוכלו למצוא גם חומר פעיל נוסף המשמש למניעת השפיכה המוקדמת. 

את הקמגרה נוכל לקחת ב- 3 דרכים שונות: לכסנויות מציצה, ג'ל, או טבליות לבליעה. הקמגרה מגיעה במגוון טעמי פירות ייחודיים שהופכים את נטילת התרופה לפשוטה וחלקה יותר. 

בוודאי!

 הקמגרה היא התרופה החדשנית והיחידה ללא מרשם שעובדת על אותו החומר הפעיל כמו החומר הפעיל בויאגרה והלויטרה. הקמגרה מתחילה לפעול כ-15 דקות לאחר הבליעה ונמשכת ללא פחות מ-12 שעות!

בניגוד לוויאגרה, הקמגרה ג'ל מאפשרת רכישה זולה וזמינה ואינה מצריכה מרשם רופא.

 רבים מהגברים שאנו פוגשים מובכים ממצבם הבריאותי ורוצים להימנע מהזמנת תור לרופא ובקשת המרשם. את הקמגרה נוכל ליטול ללא מרשם רופא ולכן רבים בוחרים בג'ל הקמגרה.

בעוד הקמגרה פועלת על אותו חומר פעיל עליו פועלת הויאגרה, הדמיון בניהן מסתיים באותו החומר הפעיל.

 הקמגרה היא נגישה יותר מהויאגרה בשל העובדה שלא מצריכה מרשם רופא, מטפלת הן בבעיית אין האונות והן בבעיית השפיכה המוקדמת ונספגת בגוף במהירות רבה בהרבה מהויאגרה. 

בגלל שהקמגרה נלקחת בג'ל, היא נספגת בגוף ומתפוגגת ממנו במהירות רבה!

בעוד לויאגרה ייקח כמה שבועות לצאת ממחזור הדם, הקמגרה תצא מגופינו כשתסתיים ההשפעה לאחר 12 שעות בלבד. 

כמו שאר מוצרי הגברת האונות והחשק המיני, גם שמן בוסטר קנאביס מחזק את ההנאה המינית ומעצים את החוויה הזוגית לאורך האקט המיני. 

אנו ממליצים  להשתמש בשמן הקנאביס במהלך יחסי המין ולעסות את איבר המין בעזרת כמה טיפות של השמן בוסטר קנאביס.

בשל השפעתו המהירה של המוצר, תוכלו להשתמש בשמן לאורך כל האקט המיני וגם לפניו. 

את השמן יש למרוח במהלך אקט החדירה משום שהשמן משמש כחומר סיכה או בזמן המשחק מקדים כדי להגביר את החשק ולהתחיל לחמם את העניינים.

בעוד מרבית הגברים שחווים את הבעיה נמצאים תחת המחשבה השגויה שזוהי בעיה נדירה, בעיית השפיכה המוקדמת היא שכיחה בהחלט. 

כדי להתמודד עם הבעיה כראוי מומלץ לשלב שימוש בקמגרה ג'ל וספריי השהייה כדי לדחות כמה שאפשר את הקץ. 

שפיכה מוגברת יכולה לקרות בסיטואציות מיניות בהם הגבר נהנה מאוד ומגיע לשפיכה בזמן מאוד קצר בלי לשלוט בכך באופן מודע. 

גברים רבים סובלים מבעיה אך חשוב שתדעו שהיא פתירה. אם אתם סובלים מבעיה זו אנו מזמינים אתכם לקרוא יותר על ספריי השהייה של קמגרה פארם.

לשיתוף המאמר לחצו
מה היה לנו בעמוד זה?
מעוניינים להזמין קמגרה עכשיו?
קמגרה למכירה באשקלון
מידע נוסף