להזמנה מהירה טלפון / ווצאפ 054-256-5849  / טלפון שירות לקוחות – 077-729-6679
דגל ישראל
קמגרה פארם ישראל
היבואן הרשמי

קמגרה זמן השפעה

שוק המוצרים לשיפור האון הגברי תפס תאוצה בשנים האחרונות, ונראה שגם בישראל רבים הם הגברים המעוניינים לשפר את התפקוד המיני שלהם. אז מהו קמגרה זמן השפעה? הכל במאמר שלפניכם.

נמצא כי לא כל המשתמשים במוצרים אלו – בהכרח סובלים מבעיה כלשהי, ויש הטוענים שהצפייה בפורנו מעלה את הציפיות של הגברים מעצמם.

ג'ל הקמגרה נכנס לשוק בסערה היישר מהודו, והבטיח להעניק לגברים זקפה מהירה וללא צורך במרשם רופא – יתרון משמעותי. האם אכן ההבטחות מציאותיות, ולכמה קמגרה זמן השפעה אמורה להחזיק אותנו "זקופים"? במאמר הבא.

בעיות באון הגברי

מוצרים לשיפור האון הגברי הם לא משהו חדש, והם נמצאים בשימוש כבר זמן רב.

נראה שבעיית האון הגברי מטרידה את מנוחתם של לא מעט גברים, ואולי תתפלאו לשמוע באילו גילאים זה מתחיל! למען האמת, רוב הסובלים מבעיות כאלה – אינם סובלים משום בעיה פיזיולוגית! לרוב הבעיה היא פסיכולוגית ונובעת מחרדת ביצוע, חששות, פחד לאכזב את בת הזוג, ועוד.

לא תמיד זה נוח לכל גבר לגשת ולטפל בבעיה שלו, היות וזה כרוך בהתמודדות עם אנשי מקצוע כמו רופאים ורוקחים, שעשויה להיות מביכה עבורו.

מוצרים לשיפור האון הנמכרים ללא מרשם רופא, פותרים בדיוק את הבעיה הזו, ומאפשרים הזמנה דיסקרטית, או קנייה באמצעות חבר או חברה.

 

מדוע דווקא קמגרה?

קמגרה ידועה כאותו ג'ל קסום, המבטיח להשיב את כוחנו למותנינו במיטה – ומבלי להתאמץ ולהסתבך יותר מדי. למעשה, זהו היתרון המרכזי שלה, קמגרה משפיעה לטווח של שעות ובמהירות.

והרי, אין דבר שישראלים אוהבים יותר מאשר הדרך הקלה! הקמגרה הגיעה לישראל לפני כחמש שנים, וכבר עם כניסתה לשוק – הפכה למוצר פופולרי! ולהצלחה מסחררת!

 

אין צורך במרשם רופא!

על יתרונה המשמעותי ביותר של הקמגרה כבר דיברנו כאן, ומדובר בעובדה שהיא אינה מצריכה מרשם רופא! דבר זה חוסך טרטורים ומבוכה עבור הגברים המעוניינים להתנסות בקמגרה, בין אם הם סובלים מבעיה כלשהי, ובין אם הם פשוט רוצים להפוך ל"סופרמן" לכמה שעות.

 

מחיר והזמנה

נראה שקמגרה גם נמכרת במחיר שווה לכל כיס, וככל שאנו רוכשים מארז גדול יותר – כך גם המחיר יורד! את הקמגרה ניתן להזמין בצורה נוחה במיוחד באינטרנט, והיא תגיע עם שליח בצורה דיסקרטית. מי שמעדיף לגשת לקנות, גם זה אפשרי.

 

טעם ומרקם

הקמגרה מתאפיינת במרקם וטעם כייפי שמזכיר יותר תוסף ספורט מאשר תרופה. והיא מגיעה בטעמים של בננה, וניל ועוד… אז ראינו שיש לה מספר יתרונות נחמדים, ויחד עם זאת… השאלה העיקרית שבוודאי אתם שואלים את עצמכם היא, מה מבחינת ההשפעה? האם זה עובד?

 

קמגרה זמן השפעה – האם הקמגרה עובדת

בוודאי תשמחו לשמוע שקמגרה עובדת, ואפילו עובדת לא רע! בפסקה זו נסביר מעט על דרך הפעולה וגם ניתן טיפ לשימוש.

 

החומר הפעיל – "סילנדפיל"

הקמגרה מכילה למעשה את אותו החומר הפעיל שעליו מבוססת הוויאגרה, ונקרא "סילנדפיל". החומר הזה גורם לשפעול אנזימטי המזרים דם אל עורקי הפין, ולכן יוצר אצל הגבר זקפה.

 

השפעה מהירה

כיוון שהקמגרה מגיעה במרקם של ג'ל, הספיגה שלה היא מהירה יחסית – במידה ואנו נוטלים אותה על קיבה ריקה. במצב כזה היא תוכל להשפיע כבר תוך 15 דקות מרגע הנטילה! ואין ספק שזה עוזר לנו להיות "מוכנים לפעולה" בהתראה די קצרה. ושוב – הקפידו לקחת אותה על קיבה ריקה!

 

קמגרה זמן השפעה – משך זמן ההשפעה

כפי שהיא משפיעה מהר, כך גם הפינוי של הקמגרה מהגוף (או יותר נכון – של החומר הפעיל) הוא מהיר יחסית. לאחר כשש שעות פלוס מינוס, ההשפעה תיעלם, והמשתמשים אינם מחויבים להישאר מגורים או זקופים למשך היום או היומיים הבאים – כפי שניתן לחוות בתרופות כמו ויאגרה או סיאליס.

קמגרה ג'ל הינה תרופה ייחודית לשיפור חיי המין הניתנת בטבליות, ג'ל או סוכריות בטעמים מיוחדים. הקמגרה מטפלת ב-2 בעיות עיקריות: 

הקמגרה משתמשת בחומר הפעיל הנמצא בויאגרה, 
סילדנאפיל, ובכך היא תורמת לבעיית אין האונות. 
בקמגרה תוכלו למצוא גם חומר פעיל נוסף המשמש למניעת השפיכה המוקדמת. 

את הקמגרה נוכל לקחת ב- 3 דרכים שונות: לכסנויות מציצה, ג'ל, או טבליות לבליעה. הקמגרה מגיעה במגוון טעמי פירות ייחודיים שהופכים את נטילת התרופה לפשוטה וחלקה יותר. 

בוודאי!

 הקמגרה היא התרופה החדשנית והיחידה ללא מרשם שעובדת על אותו החומר הפעיל כמו החומר הפעיל בויאגרה והלויטרה. הקמגרה מתחילה לפעול כ-15 דקות לאחר הבליעה ונמשכת ללא פחות מ-12 שעות!

בניגוד לוויאגרה, הקמגרה ג'ל מאפשרת רכישה זולה וזמינה ואינה מצריכה מרשם רופא.

 רבים מהגברים שאנו פוגשים מובכים ממצבם הבריאותי ורוצים להימנע מהזמנת תור לרופא ובקשת המרשם. את הקמגרה נוכל ליטול ללא מרשם רופא ולכן רבים בוחרים בג'ל הקמגרה.

בעוד הקמגרה פועלת על אותו חומר פעיל עליו פועלת הויאגרה, הדמיון בניהן מסתיים באותו החומר הפעיל.

 הקמגרה היא נגישה יותר מהויאגרה בשל העובדה שלא מצריכה מרשם רופא, מטפלת הן בבעיית אין האונות והן בבעיית השפיכה המוקדמת ונספגת בגוף במהירות רבה בהרבה מהויאגרה. 

בגלל שהקמגרה נלקחת בג'ל, היא נספגת בגוף ומתפוגגת ממנו במהירות רבה!

בעוד לויאגרה ייקח כמה שבועות לצאת ממחזור הדם, הקמגרה תצא מגופינו כשתסתיים ההשפעה לאחר 12 שעות בלבד. 

כמו שאר מוצרי הגברת האונות והחשק המיני, גם שמן בוסטר קנאביס מחזק את ההנאה המינית ומעצים את החוויה הזוגית לאורך האקט המיני. 

אנו ממליצים  להשתמש בשמן הקנאביס במהלך יחסי המין ולעסות את איבר המין בעזרת כמה טיפות של השמן בוסטר קנאביס.

בשל השפעתו המהירה של המוצר, תוכלו להשתמש בשמן לאורך כל האקט המיני וגם לפניו. 

את השמן יש למרוח במהלך אקט החדירה משום שהשמן משמש כחומר סיכה או בזמן המשחק מקדים כדי להגביר את החשק ולהתחיל לחמם את העניינים.

בעוד מרבית הגברים שחווים את הבעיה נמצאים תחת המחשבה השגויה שזוהי בעיה נדירה, בעיית השפיכה המוקדמת היא שכיחה בהחלט. 

כדי להתמודד עם הבעיה כראוי מומלץ לשלב שימוש בקמגרה ג'ל וספריי השהייה כדי לדחות כמה שאפשר את הקץ. 

שפיכה מוגברת יכולה לקרות בסיטואציות מיניות בהם הגבר נהנה מאוד ומגיע לשפיכה בזמן מאוד קצר בלי לשלוט בכך באופן מודע. 

גברים רבים סובלים מבעיה אך חשוב שתדעו שהיא פתירה. אם אתם סובלים מבעיה זו אנו מזמינים אתכם לקרוא יותר על ספריי השהייה של קמגרה פארם.

לשיתוף המאמר לחצו
מה היה לנו בעמוד זה?
מעוניינים להזמין קמגרה עכשיו?
קמגרה למכירה באשקלון
מידע נוסף