להזמנה מהירה טלפון / ווצאפ 054-256-5849  / טלפון שירות לקוחות – 077-729-6679
דגל ישראל
קמגרה פארם ישראל
היבואן הרשמי

שפיכה מהירה טיפול

אחת התופעות המדוברות בקיום יחסי מין זו שפיכה מהירה טיפול . מדובר בגבר שמגיע לשפיכה במהירות חריגה, מה הבעיה לכאורה? נכון בכל מקרה גבר גומר מהר יותר, אבל שפיכה מוקדמת יכולה להגיע באופן פתאומי בקיום יחסי מין ולהביא לסיומם והיא יכולה למנוע מהאישה את העונג שלה כי הגבר כבר סיים.

בנוסף, גברים רבים רואים בזה כאות כלון בגבריות שלהם – אך אין סיבה להרגיש כך כיוון שזה טבעי ולעיתים כלל לא נובע ממקור נפשי. כיום יש מגוון דרכים לטפל בקושי הזה כי עלתה המודעות אליו. חשוב לציין שלא מדובר בשפיכה מוקדמת בהתנסות ראשונה, אלא בתופעה חוזרת ונשנית – אם קיימתם יחסי מין לראשונה וזה קרה לכם זה לא מחייב שזה ימשיך להיות ככה.

אז איך מטפלים? האם צריך תרופות? האם יש טיפול נפשי? הכל בכתבה הבאה.

 

שפיכה מהירה טיפול טבעי

אם את רוצים לנסות לגבור על הקושי בעצמכם יש מספר דברים שכדאי לנסות. יש חשיבות לניסיון שלכם להתגבר על שפיכה מהירה כי יכול להיות שתחסכו לכם כסף רב ושימוש מיותר בתרופות, שפיכה מהירה טיפול טבעי –

  1. אוננות לפני קיום היחסים – נסו לאונן שעה לפני הסקס כדי להתרגל לתחושה של הגירוי ולהצליח להתגבר על רפלקס השפיכה. האימון הזה יכול לעזור לכם להיות ביותר שליטה על השפיכה שלכם וליצור באופן טבעי מנגנון שפיכה נכון יותר.
  2. שימוש בקונדום עבה – אם אתם משתמשים בקונדום (אם אין לכם בעיה הלכתית עם זה), כדאי לבחור אחד עבה שגורם לתחושה לקטון.
  3. נסו לתרגל נשימות עמוקות לפני הרגע שאתם מרגישים שהשפיכה מגיעה. הנשימה תחזיר לכם את השליטה על השפיכה ותעצור אותה מלהגיע.
  4. קיום יחסי מין בתנוחה בה בן או בת הזוג נמצאים למעלה ושולטים במצב. למה זה טוב? אתם יכולים לאותת שאתם לקראת שפיכה ואתם או בת זוגכם תפסיקו את האקט. לאחר העצירה תמשיכו במשהו אחר שפחות מגרה אתכם ואז תחזרו לאקט שיביא אתכם לשפיכה.
  5. תעשו הפסקות קטנות במהלך יחסי המין ותחשבו על משהו אחר, זזה יכול להיות משהו שקשור לזוגיות שלכם או כל דבר אחר. ההפסקה תנמיך את הגירוי ותאפשר לכם להתחיל מחדש.

 

שפיכה מהירה טיפול נפשי

לעיתים המקור לשפיכה המהירה הוא קושי נפשי כל שהו , ולכן שפיכה מהירה טיפול מותאם לבעיה– מתח, לחץ, קושי מיני, קושי בזוגיות וכיוצא בזה. זה לגמרי טבעי שיחסי מין מעלים את הקשיים שלכם – כמו שלאישה לעיתים לא קל להגיע לאורגזמה, כך לגבר לעיתים יכולות להיות בעיות. טיפול מיני יבין יחד אתכם את הקושי, יטפל בו ויציע לכם אפשרויות חדשות ליחסי המין שלכם שאולי יוכלו לעזור. זכרו – זה לא בושה, טפלו בעצמכם וכך לא תגרעו את המצב.

 

שפיכה מהירה טיפול תרופתי

טיפול תרופתי מתאים למצבים בהם שום דרך לא הצליחה או שיש בעיה גופנית שלא יכולה להיפתר אלא על ידי נטילת תרופות. התרופות שמסייעות לאחר את השפיכה במקורן יוצרו לטיפול בדיכאון. עיכוב השפיכה היה תופעת לוואי שהפכה לתגלית משמחת כיוון שניתן להשתמש בתרופות לגברים שחווים שפיכה מוקדמת. יש מגוון תרופות, למשל ציטלופארם או סילדנפיל.

היתרון בתרופות הוא הקלות והנגישות שלהן – ניתן להצליח לאחר את השפיכה בפי 10 מהזמן בלי מאמץ. אבל זה גם החיסרון – אם אתם רוצים להימנע מתלות בתרופות תצטרכו לעבדו קצת יותר קשה אבל זה ישתלם. כמו כן, יש תופעות לוואי – הזעה, עייפות, שלשול ועוד.

שפיכה מהירה טיפול
שפיכה מהירה טיפול

 

סיכום

שפיכה מוקדמת הפכה לנושא קצת פחות מפחיד וכיום יש מגוון דרכים לטפל בה – תרופות, טיפול נפשי ודרכים טבעיות. בחרו מה שנכון עבורכם, בהצלחה!

קמגרה ג'ל הינה תרופה ייחודית לשיפור חיי המין הניתנת בטבליות, ג'ל או סוכריות בטעמים מיוחדים. הקמגרה מטפלת ב-2 בעיות עיקריות: 

הקמגרה משתמשת בחומר הפעיל הנמצא בויאגרה, 
סילדנאפיל, ובכך היא תורמת לבעיית אין האונות. 
בקמגרה תוכלו למצוא גם חומר פעיל נוסף המשמש למניעת השפיכה המוקדמת. 

את הקמגרה נוכל לקחת ב- 3 דרכים שונות: לכסנויות מציצה, ג'ל, או טבליות לבליעה. הקמגרה מגיעה במגוון טעמי פירות ייחודיים שהופכים את נטילת התרופה לפשוטה וחלקה יותר. 

בוודאי!

 הקמגרה היא התרופה החדשנית והיחידה ללא מרשם שעובדת על אותו החומר הפעיל כמו החומר הפעיל בויאגרה והלויטרה. הקמגרה מתחילה לפעול כ-15 דקות לאחר הבליעה ונמשכת ללא פחות מ-12 שעות!

בניגוד לוויאגרה, הקמגרה ג'ל מאפשרת רכישה זולה וזמינה ואינה מצריכה מרשם רופא.

 רבים מהגברים שאנו פוגשים מובכים ממצבם הבריאותי ורוצים להימנע מהזמנת תור לרופא ובקשת המרשם. את הקמגרה נוכל ליטול ללא מרשם רופא ולכן רבים בוחרים בג'ל הקמגרה.

בעוד הקמגרה פועלת על אותו חומר פעיל עליו פועלת הויאגרה, הדמיון בניהן מסתיים באותו החומר הפעיל.

 הקמגרה היא נגישה יותר מהויאגרה בשל העובדה שלא מצריכה מרשם רופא, מטפלת הן בבעיית אין האונות והן בבעיית השפיכה המוקדמת ונספגת בגוף במהירות רבה בהרבה מהויאגרה. 

בגלל שהקמגרה נלקחת בג'ל, היא נספגת בגוף ומתפוגגת ממנו במהירות רבה!

בעוד לויאגרה ייקח כמה שבועות לצאת ממחזור הדם, הקמגרה תצא מגופינו כשתסתיים ההשפעה לאחר 12 שעות בלבד. 

כמו שאר מוצרי הגברת האונות והחשק המיני, גם שמן בוסטר קנאביס מחזק את ההנאה המינית ומעצים את החוויה הזוגית לאורך האקט המיני. 

אנו ממליצים  להשתמש בשמן הקנאביס במהלך יחסי המין ולעסות את איבר המין בעזרת כמה טיפות של השמן בוסטר קנאביס.

בשל השפעתו המהירה של המוצר, תוכלו להשתמש בשמן לאורך כל האקט המיני וגם לפניו. 

את השמן יש למרוח במהלך אקט החדירה משום שהשמן משמש כחומר סיכה או בזמן המשחק מקדים כדי להגביר את החשק ולהתחיל לחמם את העניינים.

בעוד מרבית הגברים שחווים את הבעיה נמצאים תחת המחשבה השגויה שזוהי בעיה נדירה, בעיית השפיכה המוקדמת היא שכיחה בהחלט. 

כדי להתמודד עם הבעיה כראוי מומלץ לשלב שימוש בקמגרה ג'ל וספריי השהייה כדי לדחות כמה שאפשר את הקץ. 

שפיכה מוגברת יכולה לקרות בסיטואציות מיניות בהם הגבר נהנה מאוד ומגיע לשפיכה בזמן מאוד קצר בלי לשלוט בכך באופן מודע. 

גברים רבים סובלים מבעיה אך חשוב שתדעו שהיא פתירה. אם אתם סובלים מבעיה זו אנו מזמינים אתכם לקרוא יותר על ספריי השהייה של קמגרה פארם.

לשיתוף המאמר לחצו
מה היה לנו בעמוד זה?
מעוניינים להזמין קמגרה עכשיו?
קמגרה למכירה באשקלון
מידע נוסף