להזמנה מהירה טלפון / ווצאפ 054-256-5849  / טלפון שירות לקוחות – 077-729-6679
דגל ישראל
קמגרה פארם ישראל
היבואן הרשמי

מה ההבדל בין קגמרה סוכריות לג'לי?

קמגרה היא גרסה גנרית של התרופה הפופולרית ויאגרה שהיא כמו שאתם בטח יודעים – התרופה המוכרת ביותר להפרעות זיקפה. קמגרה מגיעה במגוון צורות, אך הפופולריות שבינהן הן: כסוכרייה וכג'לי במגוון טעמים. בעוד ששתי הצורות מכילות את אותו מרכיב פעיל, סילדנפיל ציטראט, ישנם כמה הבדלים בין השניים שיכולים להשפיע על אופן הפעולה ועל התוצאות שהן מספקות.

 

סוכריות

קמגרה בסוכריות היא טבליה רכה וטעימה שמתמוססת בפה ללא צורך במים. היא מהירה וקלה לנטילה והיא ניתנת לרוב לגברים שאינם מסוגלים ליטול ויאגרה בצורת כדור בליעה עקב בעיות קיבה או עיכול. צורה זו של קמגרה נלקחת בדרך כלל כ-30 דקות לפני פעילות מינית ויכולה להימשך עד ארבע שעות.

סוכריות

 

ג׳לי בטעמים

קמגרה בג'לי היא צורה ג׳לטינית יותר של התרופה והיא כמובן מיועדת להילקח דרך הפה. את הג׳לי אפשר לקחת בדרך כלל כ-15 דקות לפני פעילות מינית וההשפעה שלו יכולה להימשך עד שש שעות. צורת הג׳לי פופולרית יותר לעתים קרובות בקרב גברים שמתקשים לבלוע כדורים או שלא מתחברים למציצת סוכריות. צורת הג'לי של קמגרה משמשת גם לטיפול בשפיכה מוקדמת.

 

תופעות לוואי זהות

גם צורת הסוכרייה וגם צורת הג'לי של קמגרה נחשבות לטיפולים בטוחים ויעילים לבעיות זיקפה. ההבדל העיקרי בין שתי הצורות הוא הדרך שבה התרופה נלקחת ומשך הזמן שלוקח לה להשפיע. תופעות הלוואי של קמגרה דומות לאלו של ויאגרה – תופעות הלוואי השכיחות ביותר כוללות כאבי ראש, בחילות, קלקול קיבה, אף סתום או נזלת. תופעות לוואי אלו עלולות להיות חמורות יותר אם לוקחים מינון גבוה מהמומלץ. במקרים נדירים, קמגרה עלולה לגרום לזקפה הנמשכת יותר מארבע שעות.

תופעות לוואי זהות

 

שפיכה מוקדמת אמרתם?

כן כן, קראתם נכון. מקודם הזכרנו כי בשנים האחרונות, קמגרה משמשת גם לטיפול בשפיכה מוקדמת! שפיכה מוקדמת היא מצב בו גבר פולט מוקדם מהרצוי במהלך קיום יחסי מין. מה שכמובן יכול להוביל למבוכה, חוסר שביעות רצון ותסכול עבור שני בני הזוג.

 

בואו נדבר תכלס

במחקרים קליניים, גברים שלקחו קמגרה לשפיכה מוקדמת דיווחו על שיפור בזמני השפיכה ועל סיפוק מיני גבוה יותר. ההשפעות של קמגרה על שפיכה מוקדמת הושוו לאלו של טיפולים אחרים, כגון מעכבי ספיגה חוזרת של סרוטונין. מחקרים הראו שמעכב הספיגה אולי מעט יעיל יותר, אך הוא גם מגיע עם מגוון תופעות לוואי קשות. ואילו הקמגרה מדווחת כתרופה עם מינימום תופעות לוואי, אז למה לא להרוויח שני ציפורים במכה אחת?

בואו נדבר תכלס

 

נקודה חשובה

חשוב לציין שקמגרה אינה תרופה לשפיכה מוקדמת! זוהי אפשרות טיפול לטווח קצר שיכולה לעזור לשפר את זמני השפיכה וסיפוק מיני. אם אתם חווים שפיכה מוקדמת, וסובלים מהתופעה הזו בצורה קשה, כדאי לקחת את העניין ברצינות ולגשת לטיפול מעמיד, שמתחיל בהבנת מקור הבעיה. במידה ומדיי פעם אתם סובלים מנפילות מתח, או לחילופין – להתרגשות יתר שגורמות לשפיכה מוקדמת, קמגרה זו אחלה דרך לתקן את סטיית התקן הזו.

מה ההבדל בין קגמרה סוכריות לג'לי
מה ההבדל בין קגמרה סוכריות לג'לי

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, קמגרה היא אפשרות טיפול בטוחה ויעילה לגברים שחווים שפיכה מוקדמת. חשוב לציין כי היא מיועדת לשמש כאופציה טיפולית לטווח קצר בלבד, והיא לא תרפא אתכם משפיכה מוקדמת באורך פלא אבל בהחלט תגרום לכם להרגיש מלאי ביטחון וזו כבר חצי דרך – אם לא יותר! מצד שני, אנחנו יכולים להבטיח שהיא בהחלט תעניק לכם זקפות קשות כאבן! אז לא משנה באיזו צורה של קמגרה תבחרו, חשוב לעקוב אחרי הוראות השימוש. תהנו ותחגגו עם סוכריות או ג׳לי – מה שמתחשק לכם.

אז מה היה לנו כאן

לשיתוף המאמר לחצו
מה היה לנו בעמוד זה?
מעוניינים להזמין קמגרה עכשיו?
קמגרה למכירה באשקלון
מידע נוסף