להזמנה מהירה טלפון / ווצאפ 054-256-5849  / טלפון שירות לקוחות – 077-729-6679
דגל ישראל
קמגרה פארם ישראל
היבואן הרשמי

כל האמצעים כשרים – המדריך המלא והמקיף לתכשירי מין

המדריך המלא והמקיף לתכשירי מין – מדוע הוא כה נחוץ? כיום, קיימים ומיוצרים בכל שנה עוד ועוד תכשירי מין טבעיים ומעולים שאינם מסכנים את הגוף בכימיקלים מיותרים ומטפלים ומסייעים במגוון קשיי תפקוד ובעיות בתחום יחסי המין. כדי להתמצא בתוך כל אלה ולהבין מה הוא תכשיר המין המושלם עבורכם במטרה ובצריכה, הכנו לפניכם את המדריך המלא והמקיף לתכשירי מין.

 

המדריך המלא והמקיף לתכשירי המין – אילו כדי להכיר?

קיים כיום מגוון רחב של תכשירי מין בשוק, שאחראים לסיוע וטיפול בתופעות וקשיים שונים בעולם המין. הבאנו לפניכם את תכשירי המין הפופולריים והמרכזיים שחשוב להכיר, תוך הדגשה של פירוט רחב על כל אחד מתכשירי המין, למען התאמה מושלמת בעתיד של תכשיר המין לתופעה ולקושי המיני שאתם מתמודדים עמו:

 

ויאגרה

הויאגרה היא ככל הנראה תכשיר המין המוכר ביותר, ששולט בשיח הציבורי והתקשורתי על תכשירי מין וסיוע בתפקוד המיני, כך שרובנו כבר התרגלנו לראות ולשמוע עליו בטלוויזיה וברשתות החברתיות ובהתאם גם לרבים הכי נוח להתחיל ולהתנסות עמו. הויאגרה היא תכשיר מין שמגיע ככדורים כימיים ונלקח באופן קבוע כדי לסייע בהגעה לזקפה וכן בהקשיית הזקפה ושמירה עליה לאורך זמן.

הויאגרה הנמכרת בבתי המרקחת מצריכה מרשם רופא, וכוללת מגוון תופעות לוואי שונות – ולכן מומלץ לרכוש ויאגרה טבעית, שעשויה מתוספים טבעיים וצמחים וכך אפקטיבית בסיוע לתפקוד המיני, ללא סכנות ותופעות לוואי כאלה.

 

קמגרה

קמגרה היא תכשיר מין פופולרי ואהוד גם כן, שיש לו השפעות חיוביות על הגוף ועל האקט המיני ככלל. מטרת הקמגרה בדומה לויאגרה היא בטיפול בבעיות זקפה, כלומר גם בהגעה לזקפה מלאה וגם בשמירה עליה חזקה ולאורך זמן ממושך. מעבר לכך הקמגרה מוכרת ככזו שמשפרת את ההנאה והאורגזמה במהלך יחסי המין, וכך גם צעירים רבים שלא סובלים מבעיות זקפה נוהגים להשתמש בה.

בכל הנוגע לקמגרה, מדובר בתכשיר מין טבעי לחלוטין, שעשוי מצמחים ותוספים טבעיים בלבד וכך אינו מסוכן לשימוש ומומלץ ובטוח הרבה יותר מכל תרופה כימית שמצריכה מרשם רופא ותופעות לוואי. יתרונה הנוסף של הקמגרה היא שהיא מצליחה להשפיע תוך 15 דקות בלבד וכך מאפשרת יחסי מין ספונטניים ובאופן חופשי, וכן נצרכת על ידי בליעה של סוכריות מציצה או ג'ל לאכילה בטעמי פירות טעימים ומגוונים.

 

סיאליס

סיאליס היא תרופה ותכשיר מין פופולרי ונפוץ גם כן, שמטרותיו העיקריות הן בייעול ההגעה לזקפה והשמירה עליה לאורך זמן במהלך האקט המיני. מעבר לכך ידועה הסיאליס כתרופה שמשפרת את התחושה וההנאה במהלך האקט המיני. הסיאליס כמו הויאגרה, אפקטיבית בהרחבת כלי הדם באיבר המין וכך ביצירה וחיזוק הזקפה.

מדובר בתרופה שמיוצרת באופן כימי ודורשת מרשם אך גם באופן טבעי לחלוטין שלא דורש מרשם ולא מכניס לגוף שום חומרים מסכנים, אלא תערובות צמחיות וטבעיות בלבד. הסיאליס הטבעי ניתנת לרכישה כטבליות לבליעה, ויתרונה האדיר על פני שאר תכשירי המין הוא זמן ההשפעה הרחב, שמגיע עד לכ- 36 שעות פעילות.

 

שמן בוסטר

שמן בוסטר הוא שמן המכיל תמציות קנאביס, ומטרתו העיקרית בעולם תכשירי המין הוא בהגברת ההנאה והתחושה בעת האקט המיני. מדובר בשמן טבעי לחלוטין שלא מסכן אותנו בעת השמש ולא כולל תופעות מסכנות. שמן הבוסטר קנאביס הוא מוצר אהוד ונפוץ, שנרכש ומשומש על ידי זוגות צעירים המעוניינים להרחיב את ההנאה והאורגזמה, וגם על ידי זוגות מבוגרים יותר בהתאם.

השימוש בשמן הבוסטר קנאביס מתאפשר דרך טפטוף של כמה טיפות על איברי המין, ועיסויו. לאחר מכן תחל ההשפעה, של הגברת התחושה העצבית וההנאה מהאקט המיני. השמן יעיל גם לשימוש כחומר סיכה, שמן למסאז', ומסייע גם בהפחתת כאבי שרירים בגוף.

 

ספריי השהייה

ספריי השהייה הוא מוצר פופולרי שכן שפיכה מהירה היא תופעה שגברים רבים מתמודדים אתה, וכן מדובר בתופעה שעשויה להיות בעייתית ולא מספקת בתוך קשר זוגי. ספריי השהייה מסייע לגברים רבים להגיע לשופכה לאחר זמן ממושך יותר, וכך להשיג התאמה מסוימת עם בת או בן הזוג ולהימנע ממצבים בהם הפרטנר לא סופק.

סוגי ספריי רבים המיועדים להשהיה מיוצרים באופן טבעי לחלוטין ואפילו מתאימים לשימוש חיצוני בלבד בלי הכנסה של חומרים מסוימים לתוך מערכות הגוף. ספריי ההשהיה הטבעי מונע מכם תופעות לוואי מיותרות או אישור מרשם מרופא.

 

מתי נרצה לפנות לתכשירי מין?

תכשירי מין ממלאים שלל פתרונות וחסכים שאנחנו חשים בחסרונם במהלך השגרה שלנו, וכך אחראים לסיוע ופתירה של כל קשיי תפקוד מיניים שהם. מלבד פתירה של קשיים רפואיים בתפקוד המיני, הם מסייעים בהגברת ההנאה מהאקט המיני, הארכת משך זמנו, וכדומה. כחלק מהמדריך המלא והמקיף ולתכשירי מין – ארגנו לפניכם כמה מהסיבות העיקריות לפנייה לתכשירי מין:

  • השהיית שפיכה – תכשירי מין מסייעים לגברים אשר מעוניינים להשהות את השפיכה, בין אם כדי להגביר את ההנאה ומשך זמן האקט המיני ובין אם עקב בעיה ממשית במשך זמן השפיכה כמו הגעה מהירה מדי לשפיכה.
  • אין אונות וקושי בהגעה לזקפה – אחד הקשיים הנפוצים ביותר שגברים מתמודדים איתם הוא בהגעה לזקפה, במיוחד בגילאים מבוגרים יותר וככל שמזדקנים וזו גם הסיבה העיקרית שגברים בוחרים לנות לתכשירי מין. אין אונות עשויה להגיח לחיינו משלל בעיות שונות, הן פסיכולוגיות והן רפואיות, וכך תכשירי המין שפותחו יעילים מאד בהרחבת כלי הדם באיבר המין למען הגעה של דם והגעה לזקפה.
  • הקשיית הזקפה ושמירתה לאורך זמן – גברים רבים כן מגיעים לזקפה ללא בעיה אך נתקלים בהמשך בקשיים לשמור עליה יציבה ולמשך זמן. זו סיבה נפוצה וטבעית גם כן, שרבים בוחרים לפנות בגינה לתכשירי מין, שיסייעו בהקשיית הזקפה ושיפורה וכן בהשארתה לאורך זמן ממושך יותר.
  • הגברת ההנאה בעת האקט המיני – תכשירים שונים בשוק מעולים ויעילים גם בשיפור ההנאה במהלך האקט המיני, והגברת תחושת האורגזמה וקליטת העצבים באיבר המין.

 

מדוע כדאי לבחור בתכשירי מין טבעיים?

תכשירי מין טבעיים, הם נפוצים ואהודים יותר בקרב הגברים בישראל ובעולם, בגלל היתרונות שמספקים בקרב כמה תחומים שונים. ראשית, תכשירי מין טבעיים לא כוללים כימיקליים ומעובדים כמו תכשירי המין הרפואיים ולכן הם לא מסכנים אתכם לחומרים שונים ולתופעות לוואי מסכנות, ועשויים מתמציות צמחים ותופסים טבעיים בלבד.

מעבר לכך, תכשירי מין טבעיים לא דרושים למרשם לרופא, וכך ניתן להתנסות עמם בחופשיות וללא צורך בשיחה מביכה עם רופא המשפחה שלכם.

כל האמצעים כשרים - המדריך המלא והמקיף לתכשירי מין
כל האמצעים כשרים – המדריך המלא והמקיף לתכשירי מין

 

איך נדע איזה תכשיר מין מתאים עבורנו?

מבין שלל תכשירי המין שהצגנו במדריך המלא והמקיף לתכשירי המין, איך נוכל לדעת מה תכשיר המין המתאים עבורנו, במטרות, בהרכב ובהשפעות? זו היא דילמה מוכרת שרבים שואלים את עצמם כדי לנסות ולהבין מה כדאי לרכוש, וממה להתחיל.

ההמלצה היא להתחיל בתכשיר המין שהכי מתאים למטרות שלכם, לאופן הצריכה המועדף שלכם, ולהתנסות עמו באופן הראשוני. לאחר הניסיון ובהתאם לסיפוק ולסיוע שקיבלתם ממנו, תוכלו להמשיך ולהתנסות כעת בתכשירי מין נוספים, או שתבחרו להישאר עם מה שמוכר וטוב לכם – כל האמצעים כשרים, וכל מה שנוח לכם ומסייע לבעיה יהיה תכשיר המין המיטבי והמתאים ביותר עבורכם לאותה העת.

קמגרה ג'ל הינה תרופה ייחודית לשיפור חיי המין הניתנת בטבליות, ג'ל או סוכריות בטעמים מיוחדים. הקמגרה מטפלת ב-2 בעיות עיקריות: 

הקמגרה משתמשת בחומר הפעיל הנמצא בויאגרה, 
סילדנאפיל, ובכך היא תורמת לבעיית אין האונות. 
בקמגרה תוכלו למצוא גם חומר פעיל נוסף המשמש למניעת השפיכה המוקדמת. 

את הקמגרה נוכל לקחת ב- 3 דרכים שונות: לכסנויות מציצה, ג'ל, או טבליות לבליעה. הקמגרה מגיעה במגוון טעמי פירות ייחודיים שהופכים את נטילת התרופה לפשוטה וחלקה יותר. 

בוודאי!

 הקמגרה היא התרופה החדשנית והיחידה ללא מרשם שעובדת על אותו החומר הפעיל כמו החומר הפעיל בויאגרה והלויטרה. הקמגרה מתחילה לפעול כ-15 דקות לאחר הבליעה ונמשכת ללא פחות מ-12 שעות!

בניגוד לוויאגרה, הקמגרה ג'ל מאפשרת רכישה זולה וזמינה ואינה מצריכה מרשם רופא.

 רבים מהגברים שאנו פוגשים מובכים ממצבם הבריאותי ורוצים להימנע מהזמנת תור לרופא ובקשת המרשם. את הקמגרה נוכל ליטול ללא מרשם רופא ולכן רבים בוחרים בג'ל הקמגרה.

בעוד הקמגרה פועלת על אותו חומר פעיל עליו פועלת הויאגרה, הדמיון בניהן מסתיים באותו החומר הפעיל.

 הקמגרה היא נגישה יותר מהויאגרה בשל העובדה שלא מצריכה מרשם רופא, מטפלת הן בבעיית אין האונות והן בבעיית השפיכה המוקדמת ונספגת בגוף במהירות רבה בהרבה מהויאגרה. 

בגלל שהקמגרה נלקחת בג'ל, היא נספגת בגוף ומתפוגגת ממנו במהירות רבה!

בעוד לויאגרה ייקח כמה שבועות לצאת ממחזור הדם, הקמגרה תצא מגופינו כשתסתיים ההשפעה לאחר 12 שעות בלבד. 

כמו שאר מוצרי הגברת האונות והחשק המיני, גם שמן בוסטר קנאביס מחזק את ההנאה המינית ומעצים את החוויה הזוגית לאורך האקט המיני. 

אנו ממליצים  להשתמש בשמן הקנאביס במהלך יחסי המין ולעסות את איבר המין בעזרת כמה טיפות של השמן בוסטר קנאביס.

בשל השפעתו המהירה של המוצר, תוכלו להשתמש בשמן לאורך כל האקט המיני וגם לפניו. 

את השמן יש למרוח במהלך אקט החדירה משום שהשמן משמש כחומר סיכה או בזמן המשחק מקדים כדי להגביר את החשק ולהתחיל לחמם את העניינים.

בעוד מרבית הגברים שחווים את הבעיה נמצאים תחת המחשבה השגויה שזוהי בעיה נדירה, בעיית השפיכה המוקדמת היא שכיחה בהחלט. 

כדי להתמודד עם הבעיה כראוי מומלץ לשלב שימוש בקמגרה ג'ל וספריי השהייה כדי לדחות כמה שאפשר את הקץ. 

שפיכה מוגברת יכולה לקרות בסיטואציות מיניות בהם הגבר נהנה מאוד ומגיע לשפיכה בזמן מאוד קצר בלי לשלוט בכך באופן מודע. 

גברים רבים סובלים מבעיה אך חשוב שתדעו שהיא פתירה. אם אתם סובלים מבעיה זו אנו מזמינים אתכם לקרוא יותר על ספריי השהייה של קמגרה פארם.

לשיתוף המאמר לחצו
מה היה לנו בעמוד זה?
מעוניינים להזמין קמגרה עכשיו?
קמגרה למכירה באשקלון
מידע נוסף