להזמנה מהירה טלפון / ווצאפ 054-256-5849  / טלפון שירות לקוחות – 077-729-6679
דגל ישראל
קמגרה פארם ישראל
היבואן הרשמי

ממה עשויה קמגרה?

קמגרה היא אחד מתכשירי המין המוצלחים והפופולריים שמשווקים כיום ואהודים על הקהל בישראל ובעולם. הקמגרה מתעלה על שאר הפתרונות הקיימים כיום בשוק לבעיות בתפקוד המיני, בזכות מגוון יתרונות כמו למשל באופן הנטילה הטעים והפשוט שלה, באופן הרכישה הזמין ובתרכובות הטבעיות עמן מיוצרת. אך ממה היא בדיוק עשויה? לפניכם הכל על ממה עשויה קמגרה?.

 

קמגרה – תכשיר מין פופולרי ואהוד

קמגרה היא אחד מתכשירי המין הפופולריים והאהודים בגלל מגוון יתרונות בהן מחזיקה, כמו למשל העובדה שהיא מיוצרת באופן טבעי בלבד, וכן בגלל אופן הצריכה הנוח והטעים שלה, דרך שתייה של הג'ל הטבעי בטעם הפרי האהוב עליכם.

בעשורים האחרונים הקמגרה הפכה להיות מיוצרת גם בחומרים טבעיים בלבד וכך היא בין המוצרים הפופולריים גם בזכות העובדה שהיא טבעית ולא מסכנת כמו שלל מוצרים אחרים המלאים בכימיקלים. הפופולריות של הקמגרה צברה כך תאוצה, ובמידה ואתם מתלבטים בין תכשירי המין עבור הנאה מוגברת ביחסי המין ופתרון קשיים בתפקוד המיני – בהחלט מדובר בתכשיר מין שכדאי לבחון לפני כל השאר.

 

ממה קמגרה עשויה?

קמגרה היא תוסף צמחי, שכולו עשוי במאת האחוזים מחומרים טבעיים וללא כימיקלים מעובדים. כך למעשה, אינו מכיל איזה חומרים מסכנים ומעובדים שיש לשים לב אליהם. קמגרה פועלת ביעילות בזכות החומרים הפעילים בה, חומרים המצליחים באופן טבעי בלבד להרחיב את כלי הדם באזור איבר המין ובאופן משמעותי, שיסייע לתפקוד המיני ויצליח להגביר את חוזק השקפה לאורך זמן. הקמגרה ניתנת לרכישה ולצריכה באופן של ג'ל טבעי וכך החומרים הפעילים נכנסים לגופנו בספיגה מהירה.

ממה עשויה קמגרה
ממה עשויה קמגרה

 

מה היתרונות של קמגרה לעומת שאר תכשירי המין?

טבעי בלבד – לעומת תכשירי מין רבים ואחרים הקמגרה היא תכשיר מין שמיוצר מצמחים וחומרים טבעיים לחלוטין. כך ניתן ליהנות מאותם היתרונות של שלל המוצרים הכימיים המיוצרים כיום – דרך ג'ל טבעי לחלוטין שגורם להרבה פחות תופעות לוואי וסכנות בהתאם. מדובר בצריכה נעימה יותר, עם ראש שקט וללא חששות מתופעות לוואי וסיכונים.

אופן צריכה נוח וטעים – לעומת חומרים ותכשירי מין אחרים שנצרכים כבליעת כדורים יומיומיים ומשעממת, כאן מדובר במוצר שניתן לצריכה כג'ל טעים בשלל טעמי פירות שיש לבלוע. הקמגרה היא מוצר טעים שכיף להשתמש בו, ואין את החנק והחששות שבצריכת תכשירי מין בכדורים.

חומרים פעילים אפקטיביים – החומרים הפעילים שבנוסחת הקמגרה הטבעית, נמצאו אפקטיביים ויעילים על ידי אלפי ומיליוני משתמשים ומדובר במוצר עוצמתי שמצליח לסייע לרוב הלקוחות בהתאם לרצונם. הקמגרה משפיעה לכמה שעות וכך מאפשרת יחסי מין ארוכים ונוחים ללא חשש שההשפעה תפוג. החומרים האקטיביים הוכחו כיעילים והמוצר, הפך לאהוד ונצרך בידי אלפי ומיליוני אנשים בעולם.

משפיעה תוך כמה דקות – לעומת תכשירי מין אחרים שמצריכים באמת נטילת כדורים באופן יומיומי, כאן מדובר בג'ל שניתן לקחת ולשתות ממש כמה דקות לפני האקט המיני, ללא צורך במאמץ מיוחד ובנטילה שעות לפני האקט. הקמגרה משפיעה תוך כרבע שעה בלבד, ומאפשרת יחסי מין ספונטניים ומהנים בלי צורך לקחת כדורים באופן יום יומי.

הזמנה נוחה ומהירה ללא מרשם רופא – לעומת שלל תכשירי מין אחרים שמצריכים מרשם רופא, קביעת תור לרופא ובדיקות דם ואז הליכה מבוישת לבית המרקחת – כאן ההזמנה היא דיסקרטית, נוחה ומהירה באינטרנט וללא מרשם רופא כלל. מאחר והחומרים בקמגרה טבעיים לחלוטין אין צורך במרשם רופא ויש אישור של משרד הבריאות. כעת כל שנותר הוא להזמין את הג'ל בטעם האהוב אליכם, ולהתחיל לנסות לשפר את חיי המין ולהתגבר על בעיות בתפקוד המיני כבר היום או מחר.

קמגרה ג'ל הינה תרופה ייחודית לשיפור חיי המין הניתנת בטבליות, ג'ל או סוכריות בטעמים מיוחדים. הקמגרה מטפלת ב-2 בעיות עיקריות: 

הקמגרה משתמשת בחומר הפעיל הנמצא בויאגרה, 
סילדנאפיל, ובכך היא תורמת לבעיית אין האונות. 
בקמגרה תוכלו למצוא גם חומר פעיל נוסף המשמש למניעת השפיכה המוקדמת. 

את הקמגרה נוכל לקחת ב- 3 דרכים שונות: לכסנויות מציצה, ג'ל, או טבליות לבליעה. הקמגרה מגיעה במגוון טעמי פירות ייחודיים שהופכים את נטילת התרופה לפשוטה וחלקה יותר. 

בוודאי!

 הקמגרה היא התרופה החדשנית והיחידה ללא מרשם שעובדת על אותו החומר הפעיל כמו החומר הפעיל בויאגרה והלויטרה. הקמגרה מתחילה לפעול כ-15 דקות לאחר הבליעה ונמשכת ללא פחות מ-12 שעות!

בניגוד לוויאגרה, הקמגרה ג'ל מאפשרת רכישה זולה וזמינה ואינה מצריכה מרשם רופא.

 רבים מהגברים שאנו פוגשים מובכים ממצבם הבריאותי ורוצים להימנע מהזמנת תור לרופא ובקשת המרשם. את הקמגרה נוכל ליטול ללא מרשם רופא ולכן רבים בוחרים בג'ל הקמגרה.

בעוד הקמגרה פועלת על אותו חומר פעיל עליו פועלת הויאגרה, הדמיון בניהן מסתיים באותו החומר הפעיל.

 הקמגרה היא נגישה יותר מהויאגרה בשל העובדה שלא מצריכה מרשם רופא, מטפלת הן בבעיית אין האונות והן בבעיית השפיכה המוקדמת ונספגת בגוף במהירות רבה בהרבה מהויאגרה. 

בגלל שהקמגרה נלקחת בג'ל, היא נספגת בגוף ומתפוגגת ממנו במהירות רבה!

בעוד לויאגרה ייקח כמה שבועות לצאת ממחזור הדם, הקמגרה תצא מגופינו כשתסתיים ההשפעה לאחר 12 שעות בלבד. 

כמו שאר מוצרי הגברת האונות והחשק המיני, גם שמן בוסטר קנאביס מחזק את ההנאה המינית ומעצים את החוויה הזוגית לאורך האקט המיני. 

אנו ממליצים  להשתמש בשמן הקנאביס במהלך יחסי המין ולעסות את איבר המין בעזרת כמה טיפות של השמן בוסטר קנאביס.

בשל השפעתו המהירה של המוצר, תוכלו להשתמש בשמן לאורך כל האקט המיני וגם לפניו. 

את השמן יש למרוח במהלך אקט החדירה משום שהשמן משמש כחומר סיכה או בזמן המשחק מקדים כדי להגביר את החשק ולהתחיל לחמם את העניינים.

בעוד מרבית הגברים שחווים את הבעיה נמצאים תחת המחשבה השגויה שזוהי בעיה נדירה, בעיית השפיכה המוקדמת היא שכיחה בהחלט. 

כדי להתמודד עם הבעיה כראוי מומלץ לשלב שימוש בקמגרה ג'ל וספריי השהייה כדי לדחות כמה שאפשר את הקץ. 

שפיכה מוגברת יכולה לקרות בסיטואציות מיניות בהם הגבר נהנה מאוד ומגיע לשפיכה בזמן מאוד קצר בלי לשלוט בכך באופן מודע. 

גברים רבים סובלים מבעיה אך חשוב שתדעו שהיא פתירה. אם אתם סובלים מבעיה זו אנו מזמינים אתכם לקרוא יותר על ספריי השהייה של קמגרה פארם.

לשיתוף המאמר לחצו
מה היה לנו בעמוד זה?
מעוניינים להזמין קמגרה עכשיו?
קמגרה למכירה באשקלון
מידע נוסף