להזמנה מהירה טלפון / ווצאפ 054-256-5849  / טלפון שירות לקוחות – 077-729-6679
דגל ישראל
קמגרה פארם ישראל
היבואן הרשמי

קמגרה זמן השפעה וטיפים נוספים

קמגרה היא אחד מתכשירי המין האהודים והפופולריים כיום, וכדי להשתמש בה באופן המיטבי חשוב להכיר ולדעת מה היא בדיוק הקמגרה זמן השפעה וטיפים נוספים. קמגרה מסייעת במגוון קשיים בתפקוד המיני כמו בבעיות זקפה, שפיכה מהירה ועוד, והיא אף ניתנת להשפעה תוך זמן קצר בלבד, אפשרות נוחה לעומת תכשירים אחרים שיש ליטול כל יום בקביעות. כדי ליהנות מהקמגרה ולהבין כל מה שחשוב עליה, קראו את המאמר שלפניכם. 

 

מה היא בדיוק קמגרה?

קמגרה היא אחד מתכשירי המין הפופולריים והאהודים ביותר כיום, מדובר בתכשיר מין שאחראי על הגברת הזקפה, שמירה על זקפה לאורך זמן ממושך והשהיית השפיכה, וכן גם באופן כללי מסייעת הקמגרה בהנאה מוגברת מיחסי המין. כך הקמגרה מחליפה באופן המיטבי את שאר התכשירים הקיימים כיום כמו ויאגרה, סיאליס וכדומה.

הקמגרה מיוצרת כיום באופן טבעי וכך מאפשרת נטילה בטוחה וחפה מסיכונים שונים וחומריים כימיים מסכנים. לפני השימוש כדאי לדעת כמה שיותר על הקמגרה, על זמן ההשפעה ועוד טיפים שיסייעו להשתמש בה באופן המיטבי.

 

קמגרה – מה זמן ההשפעה?

הקמגרה אהודה ופופולרית לעומת תכשירי מין אחרים – גם בגלל זמן ההשפעה המהיר והנוח שלה. לעומת תרופות קבועות כמו סיאליס שיש ליטול בכל יום בשעה קבועה, כאן מדובר בתכשיר מין נוח למדי, שניתן לבלוע בכל רגע ביום וליהנות מהשפעתו ומהאקט המיני תוך כ- 15 דקות בלבד.

כך ניתן באמת לשמור על אורך חיים ספונטני ולא להישאר תלויים בכדורים קבועים. מעבר לכך, זמן ההשפעה של הקמגרה על הזקפה והתפקוד המיני יהיה עד כ- 6 שעות, נתון נוח ומרשים גם כן שמאפשר חופשיות ביחסי המין, ללא לחץ ודאגה שהזמן אוזל.

 

הרכב הקמגרה – חומרים טבעיים בלבד!

היתרון האדיר והבריאותי של הקמגרה, הוא שמדובר בתכשיר מין צמחי מהרכבים טבעיים בלבד. הקמגרה מורכבת למעשה מחומרים טבעיים לגמרי ותוספים צמחיים שאינם מסכנים אותנו בעקבות זאת, ומשפיעים באופן חיובי על הגוף.

לעומת תכשירי מין רבים אחרים שכוללים חומרים כימיים, תופעות לוואי, וסיכונים שמגיעים עם צריכתם – הקמגרה הטבעית לא מכניסה לגופנו כימיקליים מעובדים שונים ובעייתיים, וכך מאפשרת שימוש כיפי ואפקטיבי מאד, ללא רגשות אשם ולחצים מתופעות לוואי שונות.

 

האם נדרש מרשם כדי לרכוש ולהשתמש בקמגרה?

קבלת מרשם ורכישה של תכשירי מין שונים בבית המרקחת הם תהליכים מייגעים וגם די מביישים לרבים, שכן ברור שלא לכל אחד נוח לגשת לרופא ולשפוך את שלל קשיי התפקוד המיני שלו. היתרון המדהים של הקמגרה הטבעית הוא שניתן לרכוש אותה ללא פגישה עם רופא וללא קבלת מרשם, מאחר ומדובר מתרופה צמחית שעשויה מחומרים טבעיים בלבד.

מדובר בתכשיר מין אפקטיבי ויעיל, שלא דורש מאתנו מרשם רפואי או מאמץ מיותר, וניתן להזמנה אינטרנטית בפשטות באופן דיסקרטי ופשוט.

קמגרה זמן השפעה וטיפים נוספים
קמגרה זמן השפעה וטיפים נוספים

 

באיזה אופני צריכה ניתן לרכוש ולהשתמש בקמגרה?

הקמגרה היא תרופה צמחית וטבעית לחלוטין ולכן היא גם מיוצרת במגוון תצורות בליעה ואכילה שונות, ולא רק כטבליות לבליעה כמו שנראה בשאר התרופות הכימיות. מאחר ומדובר באופן צריכה של אכילה או בליעה ישירה, היא גם משפיעה מהר יותר וכל  אחד מאתנו יכול לרכוש ולצרוך אותה באופן הצריכה המועדף עליו ובטעם הפרי המועדף עליו. אופני הצריכה של הקמגרה הטבעית הם:

  • ג'ל – ג'ל קמגרה אכיל וטעים שמגיע במגוון טעמי פירות, ומשפיע כרבע שעה אחרי. הג'לים מגיעים במגוון טעמים מפתים וטעימים שיתאימו לטעם של כל אחד.
  • טבליות למציצה – ניתן לרכוש את הקמגרה גם באופן הכיפי והספונטני של טבליות למציצה, במגוון טעמי פירות מגוונים וכיפיים.

קמגרה ג'ל הינה תרופה ייחודית לשיפור חיי המין הניתנת בטבליות, ג'ל או סוכריות בטעמים מיוחדים. הקמגרה מטפלת ב-2 בעיות עיקריות: 

הקמגרה משתמשת בחומר הפעיל הנמצא בויאגרה, 
סילדנאפיל, ובכך היא תורמת לבעיית אין האונות. 
בקמגרה תוכלו למצוא גם חומר פעיל נוסף המשמש למניעת השפיכה המוקדמת. 

את הקמגרה נוכל לקחת ב- 3 דרכים שונות: לכסנויות מציצה, ג'ל, או טבליות לבליעה. הקמגרה מגיעה במגוון טעמי פירות ייחודיים שהופכים את נטילת התרופה לפשוטה וחלקה יותר. 

בוודאי!

 הקמגרה היא התרופה החדשנית והיחידה ללא מרשם שעובדת על אותו החומר הפעיל כמו החומר הפעיל בויאגרה והלויטרה. הקמגרה מתחילה לפעול כ-15 דקות לאחר הבליעה ונמשכת ללא פחות מ-12 שעות!

בניגוד לוויאגרה, הקמגרה ג'ל מאפשרת רכישה זולה וזמינה ואינה מצריכה מרשם רופא.

 רבים מהגברים שאנו פוגשים מובכים ממצבם הבריאותי ורוצים להימנע מהזמנת תור לרופא ובקשת המרשם. את הקמגרה נוכל ליטול ללא מרשם רופא ולכן רבים בוחרים בג'ל הקמגרה.

בעוד הקמגרה פועלת על אותו חומר פעיל עליו פועלת הויאגרה, הדמיון בניהן מסתיים באותו החומר הפעיל.

 הקמגרה היא נגישה יותר מהויאגרה בשל העובדה שלא מצריכה מרשם רופא, מטפלת הן בבעיית אין האונות והן בבעיית השפיכה המוקדמת ונספגת בגוף במהירות רבה בהרבה מהויאגרה. 

בגלל שהקמגרה נלקחת בג'ל, היא נספגת בגוף ומתפוגגת ממנו במהירות רבה!

בעוד לויאגרה ייקח כמה שבועות לצאת ממחזור הדם, הקמגרה תצא מגופינו כשתסתיים ההשפעה לאחר 12 שעות בלבד. 

כמו שאר מוצרי הגברת האונות והחשק המיני, גם שמן בוסטר קנאביס מחזק את ההנאה המינית ומעצים את החוויה הזוגית לאורך האקט המיני. 

אנו ממליצים  להשתמש בשמן הקנאביס במהלך יחסי המין ולעסות את איבר המין בעזרת כמה טיפות של השמן בוסטר קנאביס.

בשל השפעתו המהירה של המוצר, תוכלו להשתמש בשמן לאורך כל האקט המיני וגם לפניו. 

את השמן יש למרוח במהלך אקט החדירה משום שהשמן משמש כחומר סיכה או בזמן המשחק מקדים כדי להגביר את החשק ולהתחיל לחמם את העניינים.

בעוד מרבית הגברים שחווים את הבעיה נמצאים תחת המחשבה השגויה שזוהי בעיה נדירה, בעיית השפיכה המוקדמת היא שכיחה בהחלט. 

כדי להתמודד עם הבעיה כראוי מומלץ לשלב שימוש בקמגרה ג'ל וספריי השהייה כדי לדחות כמה שאפשר את הקץ. 

שפיכה מוגברת יכולה לקרות בסיטואציות מיניות בהם הגבר נהנה מאוד ומגיע לשפיכה בזמן מאוד קצר בלי לשלוט בכך באופן מודע. 

גברים רבים סובלים מבעיה אך חשוב שתדעו שהיא פתירה. אם אתם סובלים מבעיה זו אנו מזמינים אתכם לקרוא יותר על ספריי השהייה של קמגרה פארם.

לשיתוף המאמר לחצו
מה היה לנו בעמוד זה?
מעוניינים להזמין קמגרה עכשיו?
קמגרה למכירה באשקלון
מידע נוסף