להזמנה ושיחה דסקרטית מרכז הזמנות ארצי – 077-7296679 / 054-256-5849
דגל ישראל
יבואן רשמי

קמגרה חוות דעת

על ויאגרה והסיאליס כולנו כבר שמענו, אבל מה לגבי הקמגרה? במאמר שלפניכם נספק עבור קמגרה חוות דעת מקצועית ואישית שתעשה לקוראים הרבה סדר.

נראה שבשנים האחרונות כבר אין צורך במרשם רופא כדי "להעביר את המסדר לדום", במאמר שלפניכם  וגברים רבים מוצאים יתרונות בג'ל הפלא המבטיח להעניק לנו אקט מיני מרגש מאי פעם!

כנראה שרובנו לא נרוץ מיד לבלוע שקיות ג'ל צבעוניות, ונעדיף לקרוא עליהן כמה מילים לפני כן… וזה בהחלט הדבר הנכון לעשות – בשוק מוצרים שמביא אלינו גם די הרבה זיופים!

יצאתי לבדוק עבורכם את הג'ל הקסום, וחזרתי כדי לשתף אתכם במסקנות! קריאה נעימה.

מי צריך קמגרה?

רוב הגברים המעוניינים לשפר את הזקפה שלהם, סובלים מבעיה שהיא אינה פיזיולוגית כי אם פסיכולוגית, ואולי תתפלאו לשמוע שחלקם כלל לא סובלים משום בעיה! הם פשוט מושפעים מסרטי פורנו, שבהם הזקפה נמשכת שעות ארוכות, והאקטים המיניים הם רבים.

עוד לפני שצצו תחליפים שונים לשיפור החשק והזקפה, הוויאגרה שלטה באופן חד משמעי בשוק העולמי, ונמצא כי חמש שנים לאחר כניסתה לשוק – ישראל כיכבה במקום הראשון מבחינת השימוש בוויאגרה באפריקה ובמזרח התיכון!

בקצרה, נראה לקמגרה יש בהחלט סיכוי טוב להצלחה בקרב הגברברים הישראליים, בין אם הם אכן סובלים מבעיה כלשהי, וגם אם לא.

 

קמגרה חוות דעת – למה דווקא קמגרה?

היתרון הכי משמעותי של קמגרה כבר הוזכר בפסקת הפתיחה. עצם העובדה שהשגת קמגרה אינה מצריכה מרשם רופא, היא בעצם מה שעושה את ההבדל האמיתי! בין אתם יודעים ובין אם לא – סקס הוא בעיקר עניין של אגו ופסיכולוגיה.

ומכאן אתם בוודאי יכולים להבין, שזה די "קשוח" עבור גבר לגשת לרופא, לרוקח, או לכל איש צוות אחר, כשאנו מדברים על אותה הבעיה המביכה.

קמגרה פותרת את הבעיה הזו בקלות, ומסירה מאיתנו את הצורך באינטראקציות לא נעימות עבורנו. את היתרון הזה כמובן שהיה לי פשוט מאוד לבדוק, כיוון שפשוט הזמנתי את המוצר בצורה דיסקרטית דרך האינטרנט. המשלוח הגיע בזמן שהובטח, אני ואשתי קבענו דייט בערב שלמחרת, והמבחן יצא לדרך!

 

איך כדאי לקחת קמגרה?

כדי לבחון את ההשפעה בצורה הטובה ביותר, ניסיתי את הקמגרה על קיבה מלאה! יצאתי מנקודת הנחה שהארוחה הכבדה תשפיע על התפקוד המיני שלי, וסיקרן אותי לבדוק אם הקמגרה עוזרת בכך. לאחר הארוחה חיכיתי כמה דקות, ויחד עם הקפה נטלתי שקית ג'ל של קמגרה בטעם בננה.

האישה כבר סיימה לאכול וישבה לצפות בטלוויזיה בינתיים, בעוד אני מתריע לה מחדר האוכל ש"אנחנו עוד מעט מתחילים" !

אחרי כמה דקות ניגשנו למלאכה המהנה, ולמרות שאנחנו די מיומנים בתהליך – לא נראה שהאיבר שלי קופצני יותר מהרגיל. הנחתי שמדובר בארוחה הכבדה, והחלטנו לבדוק את העניין שוב למחרת.

למחרת בערב, נטלתי שקית נוספת של קמגרה והפעם על קיבה ריקה. הפעם? ההשפעה הייתה ברורה לחלוטין ואפילו קצת מפתיעה.

לאחר מספר דקות הייתי זקוף לגמרי – וללא גירוי מיני משמעותי. מסקנה? רק על קיבה ריקה!

נראה שעל קיבה מלאה הקמגרה לא נוטה להשפיע, וזה הגיוני בהתחשב בעובדה שהיא מבוססת על ספיגה מהירה דרך מערכת העיכול.

 

כמה זמן משפיעה הקמגרה?

אחד היתרונות של הקמגרה, שהוא גם חיסרון עבור אנשים מסוימים – הוא שכפי שהיא משפיעה מהר, כך היא גם נעלמת מהר יחסית.

בעוד גלולות אחרות כמו "סיאליס" – מציעות השפעה למשך סוף שבוע שלם, הקמגרה "נוגעת ונוסעת" ולא משאירה אותנו מחויבים וזקופים מתי שאין לנו צורך בכך.

ואכן, נטלתי את הקמגרה על קיבה ריקה, לאחר כמה דקות קיבלתי את האפקט המרשים, והוא נמשך על פני שני אקטים כיפיים במיוחד שהזמן המצטבר שלהם היה בערך שלוש שעות, עם הפסקה של שיחת נפש באמצע.

כשהתעוררנו למחרת – לא הרגשתי תחושה מיוחדת או עוררות מוגזמת שם למטה, ונראה שהקמגרה עשתה את שלה ופרשה בשיא.

 

הטעם והמרקם של קמגרה

המרקם והטעם של הקמגרה, הם אלו שמבדילים אותה לחלוטין מנטילת תרופה או כדור. אני אישית? לא אוהב לבלוע כדורים, ומעדיף לסבול קצת מכאב ראש רק כדי לא לעשות זאת.

הקמגרה נתנה לי תחושה של תוסף אנרגיה מגניב, ממש כמו אלו שלוקחים רוכבי האופניים ב"טור דה פראנס".

השקית מעוצבת בצורה מושכת וצבעונית, קלה לפתיחה, והג'ל פשוט טעים! אז נכון שאכלתי כבר דברים יותר טעימים, אבל בהחלט לא ידעתי למה לצפות מג'ל הקמגרה, ואפשר לומר שהוא לא אכזב אותי!

עוד משהו נחמד הוא, שמארזי הקמגרה מגיעים במגוון טעמים כמו בננה, וניל, ועוד, וזה מונע את "אפקט ההימאסות" המוכר בעת נטילת סוג מסוים של תוסף או תרופה.

 

כמה עובדות מעניינות על קמגרה

ג'ל הפלא הזה הגיע אלינו מתאילנד, והפך נפוץ בישראל בשנת 2014. הנה כמה עובדות מעניינות לגבי הקמגרה:

 

החומר הפעיל בקמגרה

מה יש בו בעצם, שגורם את האפקט המיוחל אצל הגברים? ובכן, אין כאן שום דבר חדש, והקמגרה מכילה את אותו חומר פעיל שקיים גם בוויאגרה.

החומר נקרא "סילנדאפיל" והוא גורם לשפעול אנזים מסוים שיוצר תגובת שרשרת המזרימה דם לעורקי איבר המין הגברי.

החומר הפעיל מאפשר זקפה חזקה וממושכת, ועוזר לגברים רבים להתמודד עם בעיות של חרדת ביצוע, ובעיות פיזיולוגיות כאלו ואחרות.

 

בטיחות בשימוש

הקמגרה מספקת אלפי גברים ברחבי העולם, וגם אצלנו בארץ – כבר מספר שנים, ונראה שאין תלונות כלל.

הקמגרה מוגדרת כתוסף מזון, והיא אינה דורשת מרשם עקב ההשפעה המטאבולית שלה, המתאפיינת בפינוי מהיר במיוחד מהגוף.

על אף שהקמגרה נמצאה כבטוחה לשימוש עבור כל שכבות האוכלוסייה, במידה ואתם לא בקו הבריאות, סובלים מאלרגיות מסוימות, או ממחלות כרוניות – תמיד מומלץ לוודא בטיחות מול הרופא שלכם.

גם תרופות אחרות הנמכרות ללא מרשם, יכולות לגרום נזק לאנשים ספציפיים, ובמקרים כאלו "אם יש ספק – אין ספק" !

 

סיכום והמלצות – קמגרה חוות דעת

הקמגרה בהחלט מפתיעה לטובה מכמה בחינות. בתור התחלה, כמה כבר אפשר לצפות מג'ל בטעמים שנמכר בשקית צבעונית? ובכן, אחרי שביררתי קצת ברשת על הקמגרה המסתורית, החלטתי לתת צ'אנס.

 

קמגרה חוות דעת – מומלץ לצרוך קמגרה על קיבה ריקה!

מסתבר שהג'ל לא עובד על קיבה מלאה, כנראה כי מנגנון הספיגה שלו מותאם לפעול על בטן ריקה או אחרי ארוחה קטנה. כשניסיתי אותו על קיבה ריקה לעומת זאת, הזקפה לא איחרה לבוא, וממש כפי שהבטיחו יצרני קמגרה – לאחר 15 דקות הייתי מוכן ומזומן לפעולה!

 

האקטים המיניים עם קמגרה

האקטים המיניים שלנו בהשפעת הקמגרה היו ארוכים ומהנים, ולמרות שהם כאלו גם בפעמים אחרות – בהחלט היה ניתן לשים לב להבדל בזקפה בזמן המשגל.

 

עיצוב, טעם ומרקם

האריזה הכיפית והמזמינה של הקמגרה לא אכזבה אותי, וקיבלתי מוצר טעים יחסית, שהעניק לי תחושה של תוסף ספורט קליל. לא נשאר טעם לוואי מעצבן, ולא חוויתי שום תחושה לא נעימה במערכת העיכול.

 

רכישה והזמנה

כפי שכבר צוין פה, אחד היתרונות הבולטים של הקמגרה – אין צורך במרשם! הזמנתי את הקמגרה בקלות ובפשטות דרך האינטרנט, ולמרות שהייתה שם גם אופציה לתשלום במזומן בעת המסירה – החלטתי לשלם באשראי מטעמי נוחות אישיים. ההזמנה בוצעה בקלות ובדיסקרטיות, והמשלוח הגיע בזמן!

קמגרה ג'ל הינה תרופה ייחודית לשיפור חיי המין הניתנת בטבליות, ג'ל או סוכריות בטעמים מיוחדים. הקמגרה מטפלת ב-2 בעיות עיקריות: 

הקמגרה משתמשת בחומר הפעיל הנמצא בויאגרה, 
סילדנאפיל, ובכך היא תורמת לבעיית אין האונות. 
בקמגרה תוכלו למצוא גם חומר פעיל נוסף המשמש למניעת השפיכה המוקדמת. 

את הקמגרה נוכל לקחת ב- 3 דרכים שונות: לכסנויות מציצה, ג'ל, או טבליות לבליעה. הקמגרה מגיעה במגוון טעמי פירות ייחודיים שהופכים את נטילת התרופה לפשוטה וחלקה יותר. 

בוודאי!

 הקמגרה היא התרופה החדשנית והיחידה ללא מרשם שעובדת על אותו החומר הפעיל כמו החומר הפעיל בויאגרה והלויטרה. הקמגרה מתחילה לפעול כ-15 דקות לאחר הבליעה ונמשכת ללא פחות מ-12 שעות!

בניגוד לוויאגרה, הקמגרה ג'ל מאפשרת רכישה זולה וזמינה ואינה מצריכה מרשם רופא.

 רבים מהגברים שאנו פוגשים מובכים ממצבם הבריאותי ורוצים להימנע מהזמנת תור לרופא ובקשת המרשם. את הקמגרה נוכל ליטול ללא מרשם רופא ולכן רבים בוחרים בג'ל הקמגרה.

בעוד הקמגרה פועלת על אותו חומר פעיל עליו פועלת הויאגרה, הדמיון בניהן מסתיים באותו החומר הפעיל.

 הקמגרה היא נגישה יותר מהויאגרה בשל העובדה שלא מצריכה מרשם רופא, מטפלת הן בבעיית אין האונות והן בבעיית השפיכה המוקדמת ונספגת בגוף במהירות רבה בהרבה מהויאגרה. 

בגלל שהקמגרה נלקחת בג'ל, היא נספגת בגוף ומתפוגגת ממנו במהירות רבה!

בעוד לויאגרה ייקח כמה שבועות לצאת ממחזור הדם, הקמגרה תצא מגופינו כשתסתיים ההשפעה לאחר 12 שעות בלבד. 

כמו שאר מוצרי הגברת האונות והחשק המיני, גם שמן בוסטר קנאביס מחזק את ההנאה המינית ומעצים את החוויה הזוגית לאורך האקט המיני. 

אנו ממליצים  להשתמש בשמן הקנאביס במהלך יחסי המין ולעסות את איבר המין בעזרת כמה טיפות של השמן בוסטר קנאביס.

בשל השפעתו המהירה של המוצר, תוכלו להשתמש בשמן לאורך כל האקט המיני וגם לפניו. 

את השמן יש למרוח במהלך אקט החדירה משום שהשמן משמש כחומר סיכה או בזמן המשחק מקדים כדי להגביר את החשק ולהתחיל לחמם את העניינים.

בעוד מרבית הגברים שחווים את הבעיה נמצאים תחת המחשבה השגויה שזוהי בעיה נדירה, בעיית השפיכה המוקדמת היא שכיחה בהחלט. 

כדי להתמודד עם הבעיה כראוי מומלץ לשלב שימוש בקמגרה ג'ל וספריי השהייה כדי לדחות כמה שאפשר את הקץ. 

שפיכה מוגברת יכולה לקרות בסיטואציות מיניות בהם הגבר נהנה מאוד ומגיע לשפיכה בזמן מאוד קצר בלי לשלוט בכך באופן מודע. 

גברים רבים סובלים מבעיה אך חשוב שתדעו שהיא פתירה. אם אתם סובלים מבעיה זו אנו מזמינים אתכם לקרוא יותר על ספריי השהייה של קמגרה פארם.

לשיתוף המאמר לחצו
מה היה לנו בעמוד זה?
מעוניינים להזמין קמגרה עכשיו?
קמגרה למכירה באשקלון
מידע נוסף