להזמנה ושיחה דסקרטית מרכז הזמנות ארצי – 077-7296679 / 054-256-5849
דגל ישראל
יבואן רשמי

קמגרה מינון

קמגרה נמצאת איתנו כבר למעלה מעשור ומהווה מאז ועד היום את הפתרון האיכותי, הטבעי והפופולרי ביותר לבעיות אין אונות ושפיכה מוקדמת. בזכות הקמגרה גברים רבים חוסכים את העמידה בתור למרשם רופא ואת השלכות השימוש בתרופות הכימיות. רוצים לנסות אבל לא בטוחים כמה ואיך משתמשים? לפניכם האינפורמציה המלאה על קמגרה מינון, תדירות השימוש ועוד:

 

קצת על קמגרה ויתרונותיה

עד כניסתה של הקמגרה לשוק, שלטה בו הויאגרה המפורסמת של פייזר. במטרה למצוא דרכים נוספות ולא פחות טובות לטיפול בבעיות בתפקוד המיני, פיתחה חברת הפארמה ההודית Ajanta Pharma מוצר חדש – כמוסות ג'ל בטעמים מתקתקים ובתוכן סילאנדפיל – החומר הפעיל שנמצא גם בתוך תרופת הויאגרה, לצד מספר מרכיבים נוספים שמשפרים את העיליות של סילאנדפיל.

הג'ל מאפשר בליעה חלקה יותר של תכשיר טיפולי לכל דבר ועניין, רק מבלי לחוש שזו תרופה. הדבר מאפשר לצרוך את הג'ל בנוחות מלאה מבלי לקטוע את הזרימה והתחושה האישית וליהנות מספיגה מהירה, המביאה לזקפה מלאה ועוצמתית תוך רבע שעה בלבד.

התכונות הללו הן שהפכו את קמגרה לפייבוריטית בקרב גברים, בהשוואה לתרופות אחרות שמשווקות במרשם רופא. קמגרה מטפלת בבעיות אין אונות ככל תרופה אחרת, מציעה טווח השפעה הרבה יותר אפקטיבי שמאפשר בילוי ספונטני ללא המתנה ועצם היותה טבעית לחלוטין מסירה את הצורך במרשם רפואי. לקמגרה אישור מלא ממשרד הבריאות כך שאפשר להיות רגועים לחלוטין.

 

מתי צריך לקחת את הקמגרה?

פירוק הג'ל בקיבה מהיר מאוד ולכן נדרשות רק 15 דקות לפני תחילת המגע המיני ורצוי על בטן ריקה. עדיף ליטול את הג'ל עם מעט מים במידה וצריך במקום עם אלכוהול, כאשר ההנחיות הרשמיות קובעות שאפשר ליטול אותו גם עם הארוחה וגם על בטן ריקה. מניסיוננו, העדיפות היא לצריכה על בטן ריקה, או לכל הפחות לא אחרי ארוחה כבדה מאוד. אחרת ההשפעה של הג'ל לא תהיה מקסימלית.

 

קמגרה מינון: כמה מהג'ל צריך לקחת?

שקיות הג'ל של קמגרה מכילות שני מינונים אפשריים: 50 מ"ג או 100 מ"ג. בתוך הג'ל מצוי המרכיב הפעיל בשם ציטראטיל ציטראט (ציטראט סילדנאפיל) שמעכב את פעולת האנזים ציטראט שנמצא בתוך המערכת המטאבולית וכך משפר משמעותית את הזקפה תוך הימנעות משפיכה מהירה.

מומלץ לאחסן את שקיות הג'ל במקום קריר ונקי, אך מכיוון שכל שקית מכילה מנה אישית במינון 50 או 100 מ"ג, אפשר לקחת אותה לכל מקום. יש לפתוח את השקית באזור המסומן, להצמיד לפה ולשתות עד הסוף את הג'ל.

 

האם לקמגרה יש תופעות לוואי?

בזכות היותה של הקמגרה מוצר טבעי לחלוטין המאושר ממשרד הבריאות, ניתן לצרוך את הג'ל ללא שום תופעות לוואי. יחד עם זאת, חשוב לדעת שישנם מצבים של רגישות שקיימת לאחד החומרים ובמקרה כזה כדאי לגשת לרופא. בנקודה זו עד לבירור העניין כדאי להימנע מצריכה נוספת של הג'ל.

בנוסף ישנם גברים שבנסיבות רפואיות לא יוכלו להשתמש בקמגרה:

  • בעלי בעיות בלחץ הדם (נמוך או גבוה)
  • בעלי מחלות לב או כלי דם, כולל מי שעברו אוטם שריר הלב (התקף לב) או הסובלים מהפרעת קצב.
  • אנמיה
  • בעיות בתפקודי כבד או כליות
  • מחלת רטיניטיס פיגמנטוזה
  • HIV
קמגרה מינון
קמגרה מינון

 

הנאה, סיפוק וחוויה משופרת

קמגרה במינון הנכון מצליחה לשפר בעיות כמו אין אונות (אימפוטנציה), רפיון חלקי ושפיכה מוקדמת, כך שתוכלו להשיב מחדש את התשוקה וההנאה ולהיפטר מבעיות שהעיבו על הביטחון העצמי או על היחסים עד כה. רוצים ליהנות גם מקמגרה 100% טבעי ללא מרשם רפואי? קמגרה פארם היא היבואן הרשמי של ג'ל קמגרה בישראל באישור משרד הבריאות. הזמינו באתר בתהליך מהיר ודיסקרטי וקבלו את המשלוח עד הבית תוך 3 שעות.

לשיתוף המאמר לחצו
מה היה לנו בעמוד זה?
מעוניינים להזמין קמגרה עכשיו?
קמגרה למכירה באשקלון
מידע נוסף