להזמנה מהירה טלפון / ווצאפ 054-256-5849  / טלפון שירות לקוחות – 077-729-6679
דגל ישראל
קמגרה פארם ישראל
היבואן הרשמי

קמגרה תופעות לוואי

קמגרה נכנסה לתודעתנו לפני כחמש שנים אך כדאי גם לדעת על קמגרה תופעות לוואי במידה ויש…

אז ככה, קמגרה היא פרי תוצרתה של חברת פארמה הודית ענקית בשם Ajanta Pharma. מה הוא הג'ל המסתורי, ומה הוא מבטיח לנו? ובכן, הקמגרה מיועדת לטיפול בבעיות של חשק מיני ואון גברי, והיא מסוגלת להעניק לנו זקפה מהירה בהתראה קצרה במיוחד – תודות לתצורת הג'ל שלה המאפשרת ספיגה מהירה במיוחד.

מיליונים של גברים ברחבי העולם משמשים בקמגרה, וגברים רבים בארץ מעדיפים אותה על פני תרופות אחרות המצריכות מרשם רופא. ואכן, יש יתרונות רבים בכך שהקמגרה אינה מצריכה התעסקות מביכה עבור הגבר. מהן תופעות הלוואי של הקמגרה, והאם היא מסוכנת? במאמר הבא.

מי צריך קמגרה?

בעיות און גברי וזקפה לא מספקת, מטרידות את המין הגברי מאז שהוא קיים. גברים רבים מתמודדים עם בעיות בחדר המיטות, ואף מעדיפים להזניח את הטיפול בהן משום שהחשיפה בפני אדם אחר מביכה אותם.

ממה נגרמות בעיות אלה? ובכן, מסתבר שרובם המכריע של המקרים הם רגשיים ופסיכולוגיים, ואין להם שום בסיס פיזיולוגי. גברים רבים חוששים לאכזב את בת הזוג שלהם, חווים חוסר בטחון עצמי, חרדות, ועוד.

מחשבות ורגשות כאלה גורמות לבעיות בתפקוד המיני, כיוון שבין אם נרצה להכיר בכל ובין אם לא – סקס הוא עניין של אגו ושל רגש בעיקר!

 

קמגרה ויתרונותיה

הקמגרה מעניקה מענה יעיל לכל אותם גברים שחוששים לגשת לרופא, ופשוט לא מתחשק להם להתחיל לדוש בבעיה שלהם ולהיחשף. את הקמגרה ניתן להזמין בצורה פשוטה, והיא לא מצריכה מרשם רופא. מעבר לכך, תהליך ההזמנה של הקמגרה הוא פשוט ממש כמו תהליך השימוש בה, והיא יכולה להיות אצלכם בבית ממש תוך כמה שעות באמצעות שליח.

נטילת הקמגרה על קיבה ריקה תעניק לנו זקפה מספקת תוך 15 דקות, וזאת תודות לתצורת הג'ל שלה – המאפשרת ספיגה מהירה במיוחד. נשמע נהדר! ומה עם תופעות לוואי?

 

קמגרה תופעות לוואי – קמגרה פארם

הקמגרה מכילה את אותו החומר הפעיל הקיים גם בויאגרה המפורסמת, ששמו "סילנדפיל". הסילנדפיל הוא חומר המשפעל אנזימים מסוימים בגוף, הגורמים להזרמת דם אל עורקי הפין – מה שגורם זקפה איכותית במיוחד אצל הגבר ומאפשר לו פעילות מינית מהנה למשך שעות. ממש כמו שלויאגרה יש תופעות לוואי, וממש כפי שהן קיימות גם בתכשירים אחרים הנמכרים ללא מרשם רופא, גם לקמגרה יש תופעות לוואי הנובעות מפעילות הסילנדפיל.

מה למשל אנו יכולים לחוש בעת שאנו נוטלים קמגרה? אילו הן הסימפתומים שניתן לחוש בנטילת קמגרה תופעות לוואי: כאבי בטן, סחרחורות, גודש באף, כאבי ראש, טשטוש ראייה. יחד עם זאת, התופעות נדירות ולא מופיעות כלל אצל רוב האנשים.

 

מתי לא להשתמש בקמגרה?

אם הופיעו אצלך אחת מתופעות הלוואי המאפיינות את קמגרה תופעות לוואי כפי שמוזכר בפסקה הקודמת – מומלץ להפסיק את השימוש בקמגרה.

מעבר לכך, אם אתה אלרגי לסילנדפיל – כמובן שהשימוש אינו מומלץ, וברוב המקרים כל אדם מכיר את החומרים שאליהם הוא אלרגי. מחלות נוספות שעשויות ליצור בעיות בעת השימוש בקמגרה הן בעיות לחץ דם, תפקודי כליות ולב, ותפקודי כבד.

 

קמגרה תופעות לוואי – איך נדע אם כדאי לקחת קמגרה?

קמגרה מהווה פתרון מושלם לטיפולי אין אונות למיליוני גברים ברחבי העולם, ואין סיבה לא לקחת אותה במידה ואנחנו בריאים בד"כ, ולא סובלים מהמחלות שהוזכרו. בכל מקרה, אם אתם מתלבטים ולא בטוחים, תמיד ניתן להתייעץ עם רופא לשם הסרת הספק.

חשוב גם לציין, שבמידה ואתם כשירים לקחת ויאגרה – אין סיבה שלא תהיו כשירים לקחת גם קמגרה, שהרי הן מבוססות על אותו החומר.

קמגרה ג'ל הינה תרופה ייחודית לשיפור חיי המין הניתנת בטבליות, ג'ל או סוכריות בטעמים מיוחדים. הקמגרה מטפלת ב-2 בעיות עיקריות: 

הקמגרה משתמשת בחומר הפעיל הנמצא בויאגרה, 
סילדנאפיל, ובכך היא תורמת לבעיית אין האונות. 
בקמגרה תוכלו למצוא גם חומר פעיל נוסף המשמש למניעת השפיכה המוקדמת. 

את הקמגרה נוכל לקחת ב- 3 דרכים שונות: לכסנויות מציצה, ג'ל, או טבליות לבליעה. הקמגרה מגיעה במגוון טעמי פירות ייחודיים שהופכים את נטילת התרופה לפשוטה וחלקה יותר. 

בוודאי!

 הקמגרה היא התרופה החדשנית והיחידה ללא מרשם שעובדת על אותו החומר הפעיל כמו החומר הפעיל בויאגרה והלויטרה. הקמגרה מתחילה לפעול כ-15 דקות לאחר הבליעה ונמשכת ללא פחות מ-12 שעות!

בניגוד לוויאגרה, הקמגרה ג'ל מאפשרת רכישה זולה וזמינה ואינה מצריכה מרשם רופא.

 רבים מהגברים שאנו פוגשים מובכים ממצבם הבריאותי ורוצים להימנע מהזמנת תור לרופא ובקשת המרשם. את הקמגרה נוכל ליטול ללא מרשם רופא ולכן רבים בוחרים בג'ל הקמגרה.

בעוד הקמגרה פועלת על אותו חומר פעיל עליו פועלת הויאגרה, הדמיון בניהן מסתיים באותו החומר הפעיל.

 הקמגרה היא נגישה יותר מהויאגרה בשל העובדה שלא מצריכה מרשם רופא, מטפלת הן בבעיית אין האונות והן בבעיית השפיכה המוקדמת ונספגת בגוף במהירות רבה בהרבה מהויאגרה. 

בגלל שהקמגרה נלקחת בג'ל, היא נספגת בגוף ומתפוגגת ממנו במהירות רבה!

בעוד לויאגרה ייקח כמה שבועות לצאת ממחזור הדם, הקמגרה תצא מגופינו כשתסתיים ההשפעה לאחר 12 שעות בלבד. 

כמו שאר מוצרי הגברת האונות והחשק המיני, גם שמן בוסטר קנאביס מחזק את ההנאה המינית ומעצים את החוויה הזוגית לאורך האקט המיני. 

אנו ממליצים  להשתמש בשמן הקנאביס במהלך יחסי המין ולעסות את איבר המין בעזרת כמה טיפות של השמן בוסטר קנאביס.

בשל השפעתו המהירה של המוצר, תוכלו להשתמש בשמן לאורך כל האקט המיני וגם לפניו. 

את השמן יש למרוח במהלך אקט החדירה משום שהשמן משמש כחומר סיכה או בזמן המשחק מקדים כדי להגביר את החשק ולהתחיל לחמם את העניינים.

בעוד מרבית הגברים שחווים את הבעיה נמצאים תחת המחשבה השגויה שזוהי בעיה נדירה, בעיית השפיכה המוקדמת היא שכיחה בהחלט. 

כדי להתמודד עם הבעיה כראוי מומלץ לשלב שימוש בקמגרה ג'ל וספריי השהייה כדי לדחות כמה שאפשר את הקץ. 

שפיכה מוגברת יכולה לקרות בסיטואציות מיניות בהם הגבר נהנה מאוד ומגיע לשפיכה בזמן מאוד קצר בלי לשלוט בכך באופן מודע. 

גברים רבים סובלים מבעיה אך חשוב שתדעו שהיא פתירה. אם אתם סובלים מבעיה זו אנו מזמינים אתכם לקרוא יותר על ספריי השהייה של קמגרה פארם.

לשיתוף המאמר לחצו
מה היה לנו בעמוד זה?
מעוניינים להזמין קמגרה עכשיו?
קמגרה למכירה באשקלון
מידע נוסף