להזמנה מהירה טלפון / ווצאפ 054-256-5849  / טלפון שירות לקוחות – 077-729-6679
דגל ישראל
קמגרה פארם ישראל
היבואן הרשמי

קמגרה גולד 100 מ"ל – חזק חזק ונתחזק

כולם רוצים יחסי מין כך ששני הצדדים מעורבים ונהנים לכול אורכם, אך לא תמיד כך הדבר מכול מיני סיבות. קמגרה גולד 100 מ"ל הוא בדיוק המוצר אשר יביא את יחסי המין שלכם להיות איכותיים וטובים יותר. זקפה חזקה לאורך זמן ומניעה של שפיכה מוקדמת של הגבר, יכירו לכם עולם שלא יצא לכם להכיר בהקשר יחסי מין.

 

בעיות אין אונות – אתה לא לבד

סביב בעיות אין אונות, לצערנו הרב, שוררים שקט ומבוכה של גברים מה שגורם לכך שגברים חושבים שהם נמצאים בסיטואציה זו לבד, אך בפועל, מדובר בתופעה מאוד רחבה ונפוצה. בעיות אין אונות יכולות להיגרם מכול מיני סיבות, יכולות גם להיות זמניות או ממושכות, אך המזל הוא שיש להן פתרון איכותי ואפילו מבלי הרבה תופעות לוואי ידועות ובטח שלא כאלו המסכנות חיים.

לאחר התייעצות עם איש מקצוע

אם אתם חווים אין אונות במהלך קיום יחסי מין, או אפילו בעקבות גירוי מיני כלשהוא, יכול להיות שיש לכך סיבה רפואית מעבר לסיבה נפשית או למצב הרוח שלכם. במקביל לנטילת קמגרה גולד 100 מ"ל כדאי שתיגשו לאיש מקצוע על מנת לבחון את הבעיה ולוודא שלא מדובר בבעיה רפואית גדולה יותר אשר אין אונות הוא רק מאפיין קטן שלה, אך כזה שקל לשים לב אליו, בטח אם הייתם פעילים מינית בצורה תקינה עוד קודם לכן.

קמגרה מחזקת ולא מביכה!

למרות שאנחנו כבר חיים בחברה מודרנית ופתוחה, עדיין ישנו מין ענן של מסתוריות סביב יחסי מין והעולם שנלווה לכך. כחלק מכך, ישנם גברים אשר חושבים שיש משהו מביך במעשה של נטילת קמגרה, או כל חומר מחזק זקפה אחר, אך ההפך הוא הנכון, קמגרה היא משהו שמחזק את הגבר ואת הגבריות שלו ולא צריכה להיות מביכה. בסופו של דבר, אף אחד לא מתבייש בנטילת אקמול או אדוויל, ואין סיבה שכך יהיה בהקשר של חיזוק יחסי המין.

 

חומרים מחזקים לגבר

על פניו, זקפה היא עניין של מה בכך כאשר גבר מרגיש מגורה, ובטח כאשר גבר נמצא באקט של יחסי מין. אך לא עבור כול הגברים העניין כול כך פשוט, מדובר בסיבות רפואיות ועל כן, אין מה להתבייש, אלא להבין את המצב ולהחליט לשנות אותו באופן אקטיבי. ישנם כול מיני חומרים ותוספים אשר פותרים בעיות אלו, ניתן למצוא בכול מיני סוגים כדוגמת ג'ל, טבליות או כדורים, וגם בעבור כול מיני בעיות ורצונות של הגבר בנושא.

 

קמגרה – החומר הפעיל בויאגרה

אנשים רבים דווקא מכירים את הוויאגרה ועל כן נוטלים לבלבל בין השתיים, אך חשוב לדעת כי הקמגרה מכילה את החומר הפעיל בוויאגרה מבלי כול התוספות של הוויאגרה, זאת מביא אותה להיות יעילה הרבה יותר, אך עדיין לספק את התחושה ואת הזקפה שהגבר שנוטל אותה מחפש. בשל היתרונות הרבים של הקמגרה על פני הויאגרה, היא נחשבת מאוד נפוצה ומומלצת לגברים שמחפשים פתרונות לבעיות מסוג זה.

 

קמגרה ליחסי מין מבלי קשר לאין אונות

באם אתם קוראים שורות אלו ודווקא מחפשים פתרון לשיפור חיי המין אך לא עקב מקרים של אין אונות, בהחלט יכול להיות כי קמגרה מתאימה גם לכם. עבור גברים שחווים זקפה בצורה תקינה אך רוצים לחוות את יחסי המין בצורה מלאה ונעימה יותר, לקיחת קמגרה בהחלט עונה על הצורך הזה. כמובן שמומלץ ליטול זאת באחריות ולאחר בדיקת התופעות אך היא אכן מסייעת לכל מי שחפץ בניסיון של שיפור והעמקת חיי המין.

 

קמגרה גולד 100 מ"ל

טבליה אחת של 100 מ"ל של קמגרה גולד תעשה את העבודה שאתם מחפשים לשיפור יחסי המין וטיפול בבעיות זקפה. התרופה מגיעה בטבליות לבליעה וניתן לבחור כמה יחידות תרצו כך שבעקרון יש לקחת טבליה אחת עבור כול אקט של יחסי מין שתקיימו. החבילות משתנות לפי כמות היחידות ואיתן גם המחיר. כמו כן, באם תבחרו באופציה של משלוח יכול להיות שזאת יגרור תוספת תשלום.

  1. 8 יחידות – 170 ₪
  2. 16 יחידות – 280 ₪
  3. 28 יחידות – 470 ₪
  4. 48 יחידות – 610 ₪
  5. 60 יחידות – 920 ₪

 

קמגרה גולד – למי מיועדת?

באופן כללי כול מוצרי הוויאגרה, וביניהם קמגרה גולד מיועדים לגברים אשר חווים אי תפקוד של איבר המין שלהם, זאת יכול להיות בעיות של אין אונות, אך גם למקרים בהם לדוגמא חווה הגבר זקפה שלא מספקת אותו והוא רוצה לשפר את הביצועים שלו בחדר המיטות. קמגרה גולד אכן נותנת מענה לגברים שחווים אין אונות, אך גם פשוט לשיפור הביצועים במהלך קיום יחסי מין על ידי חיזוק הזקפה ודחיית השפיכה.

 

נטילת הקמגרה

חשוב לזכור כי לשפעה של קמגרה לוקח כחצי שעה להיכנס לתוקפה ולכן אם אתם יודעים שתקיימו יחסי מין בקרוב, או שאתם במהלך יחסי מין ויש לכם סבלנות לחכות להשפעה, קחו את הטבליה והמתינו עד לכניסת ההשפעה. באופן כללי, כדי שהטבליה תשפיע כמה שיותר עדיף לא ליטול אותה לאחר ארוחה גדולה ובנוסף, להקפיד לא לאכול הרבה גם אחריה שכן האוכל מפריע להשפעה שלה.

אופן הפעולה

האפקט העיקרי של קמגרה גולד הוא בעיקרו זקפה חזקה יותר, זאת נגרם על ידי החומר הפעיל בקמגרה אשר מרחיב את כלי הדם באיזור איבר המין מה שמאפשר ליותר דם להגיע לאיזור. מכך שזרימת הדם חזקה מאוד, ובעזרת הקמגרה חזקה אף יותר כאשר יש מצב של גירוי מיני, איבר המין מזדקף וזאת הקפה המוכרת. לאנשים אשר יש קושי בהגעה לזקפה לאור כול מיני סיבות, קמגרה היא הפתרון המושלם.

ההשפעות של קמגרה גולד

לאחר לקיחת טבליה של קמגרה גולד 100 מ"ל אתם אמורים לחוות כמה תופעות שישפרו את חיי המין שלכם, במיוחד אם בדרך כלל אתם חווים מצבים של אין אונות במהלך קיומם.

  1. זיקפה חזקה – חוויה של זקפה חזקה מאוד גם אם אתם לא מצליחים להגיע אליה לבד, וגם אם אתם כן מצליחים הקמגרה תאפשר להגיע לזקפה חזקה ועוצמתית יותר שתהיה מורגשת לשני בני הזוג ביחסי המין.
  2. שפיכה מוקדמת – בדרך כלל מגיעים מהר מאוד לשפיכה, כך שבן או בת הזוג שלכם אינם מספיקים לחוות מספיק מיחסי המין או להגיע לשפיכה כלל, הקמגרה תטפל בכך ותמנע שפיכה מוקדמת מדי.

כמה זמן היא תשפיע?

משך ההשפעה של קמגרה משתנה כתלות באוכל שנאכל סמוך אליה, אך גם בגבר אשר נטל אותה ובמאפייני איבר המין שלו. באופן כללי לרוב ההשפעה היא של כמה שעות בודדות, אך ישנם מקרים שבהם ההשפעה תמשיך גם ליום שלם. שימו לב כי הקמגרה משפיעה על הזקפה כאשר הגבר חש גירוי מיני ולכן לא מדובר בהשפעה שגורמת לאיבר המין להמשיך לעמוד למשך כול היום, אלא רק כאשר הגבר באקט מיני כלשהוא.

השפעה רק בגירוי מיני

אחת החששות הגדולות של גברים מנטילת קמגרה או כול סוג אחר של וויאגרה נובעת מחוסר ידע והבנה בנטילתן. 10 ממ"ל של קמגרה גולד אכן יגרמו לזקפה עוצמתית וחזקה אצל גברים, אך אין מדובר בזקפה מידית או ממושכת של איבר המין, ההשפעה פועלת רק במקרה של גירוי מיני שחווה הגבר ועל כן אין מה לחשוש שפשוט תסתובבו עם זקפה כול היום, אלא רק בסמוך לגירוי מיני ולמשך כול זמן השפעתה.

 

הזמנת קמגרה עד הבית!

בשונה מהגעה לסופר פארם ובקשת תרופה אשר לא תמיד מתבצעת באופן דיסקרטי וגם אם כן, מצריכה קשר עם הרוקח, באם אתם כן חווים מבוכה קלה סביב הקנייה תוכלו לעשות זאת באופן מאובטח ודיסקרטי דרך אתר הרכישה. כמו כן, אפשר להזמין משלוח של הקמגרה עד לביתכם ובאופן הזה לקבל מענה קל ויעיל לבעיית אין האונות, אפילו מבלי לצאת מהבית.

 

נטילה באחריות

למרות שלא מדובר בנטילה אשר תסכן את חייכם, יש ליטול קמגרה באחריות לפי הכמות המומלצת ולעשות זאת לפי הוראות השימוש. בנוסף לכך, באם בנוסף לאין אונות אתם חווים מצבים רפואים מורכבים אשר בהם ידוע לכם כי חומרים מסוכנים עלולים להשפיע, התייעצו עם איש מקצוע טרם נטילת הקמגרה גולד גם אם מדובר בטבליה אחת בלבד, כדאי לוודא שאתם לא עושים משהו שעלול אמנם לסייע לחיי המין שלכם, אך לסכן את בריאותכם.

קמגרה גולד 100 מל – חזק חזק ונתחזק
קמגרה גולד 100 מל – חזק חזק ונתחזק

 

יתרונותיה של הקמגרה

אם עוד לא השתכנעתם שמדובר במוצר מצוין עבור מצבים של אין אונות או שיפור חיי המין באופן כללי, הנה כמה יתרונות ברורים של קמגרה אשר ישכנעו אתכם בכך.

  1. מושפעת מגירוי מיני – ראשית, כפי שציינו, קמגרה מתחילה להשפיע רק כאשר הגבר חווה גירוי מיני ואינה משפיעה על זקפה לאורך זמן לאחר נטילתה ללא גירוי מיני. כלומר במהלך אקט מיני תחוו את השיפור, אך זאת לא ישפיע עליכם בכול שאר הזמן והתפקוד.
  2. לא הרבה תופעות לוואי – בדומה לכל מוצר אחר אשר נוטלים, גם לקמגרה יש תופעות לוואי, אך ביחס למוצרים אחרים בתחום שיפור הזקפה ויחסי המין הקמגרה ידועה בתור מוצר עם מעט תופעות לוואי מה שהופך אותה לבטוחה ונעימה יותר לשימוש.
  3. שיפור ביטחון עצמי – לעיתים, בעיות אין אונות, או באופן כללי יחסי מין לא כול כך מוצלחים נובעים מביטחון עצמי נמוך של הגבר בכול התחום, מה שיכול להתפתח מאוד בקלות מכך שמדובר בחוויה אינטימית מאוד שעשויה להיות מביכה. גברים אשר נוטלים קמגרה מפתחים את הביטחון העצמי שלהם ביחסי מין כך שאפילו בעתיד יוכלו להתמודד בעצמם עם הביצועים המופחתים שחוו ולגייס את הביטחון העצמי דרך נטילתה.
  4. אין צורך במרשם רופא – בשל כך שאין לה הרבה תופעות לוואי, וכי ברור שמדובר במשפר ביצועים שכול אחד יכול להחליט אם לצרוך או לא, הקמגרה לא דורשת מרשם רופא כך שכול מי שרוצה לרכוש אותה יכול ללא הוכחה שיש לו בעיית אין אונות חמורה לדוגמא, רוצים לשפר את חיי המין שלכם? תוכלו לעשות זאת בקלות ובמהירות.

 

קמגרה גולד 100 מ"ל היא מוצר אשר נועד לסייע לגברים במצבי אין אונות, אך גם עבור גברים שרוצים לחזק את הזקפה ולחוות יחסי מין מלאים ועוצמתיים יותר. נטילת הקמגרה טרם יחסי המין תבטיח זקפה חזקה ומרשימה, וכן, תדחה את השפיכה כך שהאקט המיני יהיה ארוך יותר ושני הצדדים יחוו עולם חדש שלא יצא להם להכיר. הזמינו עוד היום קמגרה גולד ותבינו בעצמכם.

קמגרה ג'ל הינה תרופה ייחודית לשיפור חיי המין הניתנת בטבליות, ג'ל או סוכריות בטעמים מיוחדים. הקמגרה מטפלת ב-2 בעיות עיקריות: 

הקמגרה משתמשת בחומר הפעיל הנמצא בויאגרה, 
סילדנאפיל, ובכך היא תורמת לבעיית אין האונות. 
בקמגרה תוכלו למצוא גם חומר פעיל נוסף המשמש למניעת השפיכה המוקדמת. 

את הקמגרה נוכל לקחת ב- 3 דרכים שונות: לכסנויות מציצה, ג'ל, או טבליות לבליעה. הקמגרה מגיעה במגוון טעמי פירות ייחודיים שהופכים את נטילת התרופה לפשוטה וחלקה יותר. 

בוודאי!

 הקמגרה היא התרופה החדשנית והיחידה ללא מרשם שעובדת על אותו החומר הפעיל כמו החומר הפעיל בויאגרה והלויטרה. הקמגרה מתחילה לפעול כ-15 דקות לאחר הבליעה ונמשכת ללא פחות מ-12 שעות!

בניגוד לוויאגרה, הקמגרה ג'ל מאפשרת רכישה זולה וזמינה ואינה מצריכה מרשם רופא.

 רבים מהגברים שאנו פוגשים מובכים ממצבם הבריאותי ורוצים להימנע מהזמנת תור לרופא ובקשת המרשם. את הקמגרה נוכל ליטול ללא מרשם רופא ולכן רבים בוחרים בג'ל הקמגרה.

בעוד הקמגרה פועלת על אותו חומר פעיל עליו פועלת הויאגרה, הדמיון בניהן מסתיים באותו החומר הפעיל.

 הקמגרה היא נגישה יותר מהויאגרה בשל העובדה שלא מצריכה מרשם רופא, מטפלת הן בבעיית אין האונות והן בבעיית השפיכה המוקדמת ונספגת בגוף במהירות רבה בהרבה מהויאגרה. 

בגלל שהקמגרה נלקחת בג'ל, היא נספגת בגוף ומתפוגגת ממנו במהירות רבה!

בעוד לויאגרה ייקח כמה שבועות לצאת ממחזור הדם, הקמגרה תצא מגופינו כשתסתיים ההשפעה לאחר 12 שעות בלבד. 

כמו שאר מוצרי הגברת האונות והחשק המיני, גם שמן בוסטר קנאביס מחזק את ההנאה המינית ומעצים את החוויה הזוגית לאורך האקט המיני. 

אנו ממליצים  להשתמש בשמן הקנאביס במהלך יחסי המין ולעסות את איבר המין בעזרת כמה טיפות של השמן בוסטר קנאביס.

בשל השפעתו המהירה של המוצר, תוכלו להשתמש בשמן לאורך כל האקט המיני וגם לפניו. 

את השמן יש למרוח במהלך אקט החדירה משום שהשמן משמש כחומר סיכה או בזמן המשחק מקדים כדי להגביר את החשק ולהתחיל לחמם את העניינים.

בעוד מרבית הגברים שחווים את הבעיה נמצאים תחת המחשבה השגויה שזוהי בעיה נדירה, בעיית השפיכה המוקדמת היא שכיחה בהחלט. 

כדי להתמודד עם הבעיה כראוי מומלץ לשלב שימוש בקמגרה ג'ל וספריי השהייה כדי לדחות כמה שאפשר את הקץ. 

שפיכה מוגברת יכולה לקרות בסיטואציות מיניות בהם הגבר נהנה מאוד ומגיע לשפיכה בזמן מאוד קצר בלי לשלוט בכך באופן מודע. 

גברים רבים סובלים מבעיה אך חשוב שתדעו שהיא פתירה. אם אתם סובלים מבעיה זו אנו מזמינים אתכם לקרוא יותר על ספריי השהייה של קמגרה פארם.

לשיתוף המאמר לחצו
מה היה לנו בעמוד זה?
מעוניינים להזמין קמגרה עכשיו?
קמגרה למכירה באשקלון
מידע נוסף