להזמנה מהירה טלפון / ווצאפ 054-256-5849  / טלפון שירות לקוחות – 077-729-6679
דגל ישראל
קמגרה פארם ישראל
היבואן הרשמי

גמירה מוקדמת – איך להתמודד?

גמירה מוקדמת – איך להתמודד? מה אפשר לעשות עם זה? לעיתים נראה כאילו זו שאלת השאלות והיא ללא ספק מעסיקה גברים רבים שהרי יש לה השפעה כבירה על איכות חיי המין ולעיתים קרובות גם על היחסים הבינאישיים באופן כללי ושלל היבטים נוספים בחיים. אז קודם כל, דעו שאתם לא לבד. ועכשיו, כשאתם בחברה טובה, אנו שמחים להציג בפניכם כמה פתרונות מעשיים.

 

גמירה מוקדמת – מה זה אומר?

שפיכה מהירה היא נחלתם של גברים רבים ולמרות שהנושא נחשב לטאבו, ישנן לא מעט עדויות לכך שכמעט כל גבר חווה קושי או אתגר בחדר המיטות ורבים סובלים ממה שמכונה "גמירה מוקדמת". אז מה זה אומר? שפיכה מהירה היא למעשה שפיכה שלא בטיימינג הרצוי, כלומר שהיא לא בהכרח חייבת להיות מוקדמת פר הגדרה, לעיתים היא פשוט מוקדמת מהרצוי – לפני בן או בת הזוג.

עם זאת, ישנם לא מעט מקרים בהם אכן מדובר בגמירה מוקדמת בצורה אובייקטיבית – שפיכה מהירה אשר מתרחשת בתחילת האקט המיני, לעיתים אפילו לפני שהעניינים הספיקו להתלהט. נשמע מפחיד? כמו שאמרנו – אתם בחברה טובה ולמרבה השמחה, יש לא מעט פתרונות שיאפשרו לכם ליהנות מחיי מין שוקקים ותוססים והם לגמרי ברי השגה.

 

למה שפיכה מהירה היא ביג דיל?

כאמור, כשאנחנו מדברים על גמירה מוקדמת, אנחנו מפרידים בין שפיכה מהירה בתחילת האקט המיני לעומת שפיכה שאיננה בהכרח מהירה, אך קודמת לזו של הפרטנר. למרות ההפרדה, התשובה לשתי הבעיות זהה מכיוון שבשורה התחתונה מדובר בטיימינג לא מוצלח ובמקרה הזה מי שאמר שטיימינג זה הכל בחיים, לא טעה. אז גמירה מוקדמת – איך להתמודד?

 

גמירה מוקדמת – למה זה קורה?

לפני שנדבר על כמה פתרונות מופלאים שישנו את החיים שלכם מקצה לקצה, מן הראוי שנתעכב לרגע או שניים על הסיבות שגורמות לשפיכה מוקדמת. זיהוי הגורם הוא חלק בלתי נפרד מהתאמת הפתרון ובמקרה זה, ישנן כמה סיבות שכיחות שגורמות לתופעה. מה למשל?

אם אתם חווים קושי, תחושת כישלון או פחד כלשהו בחדר המיטות, אם זה מונע מכם ליצור קשרים בינאישיים ואולי אפילו מעיב על חיי היום יום שלכם, יש כמה דברים פשוטים ומעשיים שתוכלו לעשות אשר יחוללו פלאים בתפקוד המיני שלכם ויהפכו אתכם לסופרסטאר מתחת לסדינים. נשמע בלתי אפשרי? היכונו להיות מופתעים ובגדול.

הסיבה השכיחה ביותר היא פסיכולוגית. במילים פשוטות "חבלה עצמית", המוח שלנו שם לנו גול עצמי ומונע מאיתנו להציג ביצועים מרשימים, שאנחנו יודעים שאנחנו מסוגלים להם. יש סיבות רבות שגורמות לכך, כאשר העיקרית היא סטרס, מודע או לא, וזה לגמרי מובן – אנחנו חיים בסביבה לחוצה, אינטנסיבית, רוויית מלחמות, תחרותית ואפילו השיח ביננו שמשווה בשלל תחומים למי יש "יותר גדול" (תרתי משמע, כן?) לא תורם.

סיבה נוספת היא הרגל שפיתחתם לאורך השנים לגמור ראשונים – זה התחיל בהיותכם נערים חרמנים שלא הבינו למה העונג של הפרטנר חשוב לא פחות ובד בבד התקשו להאריך את שלב הריגוש והמשיך כהרגל מגונה. ולבסוף, ישנם לעיתים גורמים גנטיים שמשפיעים על אורך חיי הזיקפה. מי יודע, אולי אתם נצר לשושלת של גברים שמסיימים מוקדם? אין לדעת.

גמירה מוקדמת - איך להתמודד
גמירה מוקדמת – איך להתמודד

 

גמירה מוקדמת – איך להתמודד עם זה? 4 פתרונות מנצחים

הסיבות לגמירה מוקדמת רבות ומגוונות, אך יש כמה פתרונות קלים ופשוטים שיחזירו לכם את השליטה בחדר המיטות.

  • הפתרון הפסיכולוגי: העצמה עצמית

זה הפיתרון הפשוט ביותר (והוא לגמרי חינם) אך גם המאתגר ביותר, כי לא מספיק שתגידו לעצמכם מילים מחזקות, אתם גם צריכים להאמין בהן. אנחנו אומרים שעם התרגול מגיע התאבון ואין לכם מה להפסיד. עימדו מול המראה ועודדו את עצמכם במשפטים קצרים שתכליתם העלאת האון הגברי וחיזוק הזיקפה – אני חזק, אני גדול, אני מסוגל. חיזרו עליהם כמה פעמים באסרטיביות, תוך מחיאת כף או דפיקה על החזה. נשמע מצחיק? זה לגמרי עובד.

  • הפתרון הטבעי: ספריי השהייה

ספריי השהייה הוא ללא ספק ספריי פלאים, מסוג פתרונות הקסם שלא תבינו איך לא השתמשתם בהם עד עכשיו. הספריי נוח למריחה, איננו משאיר חותם ומאפשר לכם ליהנות מחיי המין עליהם חלמתם, בלי שהפרטנרים שלכם ידעו שקיבלתם בוסט קטנטן. אם לא די בכך, הוא מכיל רכיבים 100% טבעיים, עומד בתקנים המחמירים ביותר וזמין לרכישה בצורה דיסקרטית עד הבית.

  • הפתרון התרופתי: תרופות מקבוצת SSRI

מכיוון שמדובר בתופעה חובקת עולם, זה לא מפתיע שגם חברות התרופות הגדולות נחלצו לעזרה ומציעות שלל תרופות שנותנות מענה לשפיכה מוקדמת. תרופות אלו, אשר ברובן מעכבות ספיגת חוזרת של סרוטונין במוח, נועדו במקור לטיפול בדיכאון אך סייד אפקט משמעותי שלהן הוא האטת השפיכה. יש לציין כי תרופות אלו ניתנות לשימוש במרשם רופא בלבד.

  • הפתרון הפיזיולוגי: פיזיותרפיה

נוסף לפתרונות תרופתיים, טבעיים יותר או פחות ומילים מחזקות, אנו בקמגרה פארם ממליצים לחזק את הגוף שלנו ואם אנחנו מדברים על עיכוב השפיכה – יש צורך לתת מענה ובוסט של אנרגיה לרצפת האגן. על מנת לעשות זאת בצורה טובה שתניב תוצאות איכותיות בפרק זמן קצר, כדאי להיעזר במאמנים המוסמכים לכך שיתאימו תוכנית אימונים מדויקת עבורכם.

 

לסיכום, אם תהיתם לגבי גמירה מוקדמת – איך להתמודד עם זה? אנו מקווים שיצאתם מחוזקים ואימצתם לפחות פתרון אחד בדרככם לחיי מין פוריים.

לשיתוף המאמר לחצו
מה היה לנו בעמוד זה?
מעוניינים להזמין קמגרה עכשיו?
קמגרה למכירה באשקלון
מידע נוסף