אין אונות בגיל 60

אין אונות בגיל 60, המכונה גם אימפוטנציה או הפרעות זקפה, היא תופעה חובקת עולם אשר נגרמת מסיבות רבות ובהתאם, יש פתרונות רבים שיכולים להקל עליה – ניתוחים, תרופות טבעיות וכל מה שביניהם. למה זה קורה ומה צריך לעשות כדי לראות שיפור מיידי? כל התשובות ממש כאן.

אין אונות בגיל 60 – קורה לטובים ביותר

אם אתם בני 60 וסובלים מאין אונות, אתם לא לבד – סביר להניח שגם החברים הטובים ביותר שלכם, השכן והחבר שמלווה אתכם מאז כיתה א', סובלים גם הם מסימפטומים דומים. למעשה, כ-40% מהגברים בגיל זה מדווחים על ירידה בתפקוד המיני, אז מה שנקרא – אתם בחברה טובה, צרת רבים חצי נחמה. אבל אל תאמרו נואש – יש הרבה לעשות כדי להחזיר לעצמכם את השליטה בחדר המיטות.

אם אין אוני לי – מי לי? הסיבות לאין אונות בגיל 60

מוזר לחשוב עלינו כזקנים – אנחנו עדיין עובדים, מטיילים, מבלים עם חברים ועם האישה, חיים את החייםאבל בחדר המיטות הגיל נותן אותותיו ואנחנו נזכרים – 60 זה לא 20… מה עושים? נבין את הסיבות לאין אונות בגיל 60 ונוכל לדעת כיצד לגשת לפתרון.

  • סיבות פיזיות: בגיל 60 לעיתים יש זרימת דם מופחתת לאיבר המין בגלל מחלות לב, מחלות כלי דם, יתר לחץ דם וכיו"ב. סיבות נוספות הן שינויים הורמונליים, כמו למשל ירידה בטסטוסטרון והורמוני מין גבריים ונזק עצבי.

  • אורח חיים: גברים רבים שהיו רגילים לעשות ספורט 3-4 פעמים בשבוע בימי הזוהר שלהם, מוצאים את עצמם בגיל 60 פלוס, דבוקים למסך או לספה, מה שבא לידי ביטוי כמעט מיד בהידלדלות השרירים, במצב הרוח וגם בחדר המיטות.

  • הרגלים מגונים: אלכוהול, עישון, סמים ושילוב שלהם.

  • סיבות פסיכולוגיות: יש שלל מצבים נפשיים שיכולים לגרום לירידה בתפקוד המיני. למשל חרדה, דיכאון, פוסט טראומה ועוד.

  • תרופות: תרופות רבות מציינות ירידה בתפקוד המיני בעלון לצרכן, תחת הכותרת "תופעות לוואי". חלקן ידועות כמו נוגדי דיכאון ואילו אחרות יפתיעו אתכם. למשל – אנטי היסטמינים.

למידע נוסף אודות גורמים לאימפוטנציה ופתרונות לבעיה, לחצו כאן >>>

 

סיבות נפשיות כטריגר לאין אונות בגיל 60

אורי (64), לקוח קבוע שלנו, מספר: "בתחילת הקורונה "שיחררו" אותי מהעבודה ומיותר לציין שאף אחד כבר לא רצה להעסיק גבר בגילי כשהפאניקה חלפה, עם כל הכבוד לניסיון והוותק. לראשונה בחיי מצאתי את עצמי מובטל וככל שעבר הזמן זה השפיע על כל תחום בחיים וכן, גם ביחסים עם האישה. להגיד את האמת? התביישתי. אבל אז חבר סיפר לי על קמגרה ואיך אומרים? הכל היסטוריה"

נשמע לכם מוכר? אתם לא לבד – סיבות נפשיות נמנות בין הגורמים השכיחים ביותר המשפיעים על הזקפה ומכאן שכל אחד יכול לחוות זאת לאורך חייו, כאשר עם העלייה בגיל, הסיכון והסיכוי עולים. בהקשר זה נציין כי ישנה חשיבות מכרעת לתגובת הפרטנר ותמיכתו, אך לא כולם רוצים לשתף ולהיחשף. במקרה זה, יש תרופות וטיפולים טבעיים שאינם דורשים מרשם ומאפשרים תוצאות מיידיות בדיסקרטיות מוחלטת.

טיפול באין אונות בגיל 60

כאמור, יש גורמים שונים המובילים לתוצאה דומה – אין אונות, ובהתאם – יש טיפולים שונים וגם כמה "פתרונות קסם" שיכולים לתת מענה לבעיה, לא משנה מהו הגורם לה וכעת נציג אותם בפניכם.

שינוי באורח החיים: שינוי זה כולל הפסקת עישון, הימנעות משתיית משקאות אלכוהולים וסמים ואימוץ אורח חיים בריא יותר, לרבות ירידה במשקל – תזונה המיטיבה עם הגוף והנפש ופעילות ספורטיבית מותאמת לרמת הכושר שלכם.

טיפול נפשי ותמיכה פסיכולוגית: טיפולים אלה בדרך כלל לא יגיעו לבדם אלא בשילוב עם שילוב באורח החיים ותרופות מרשם או טבעיות. הטיפול שלעצמו כולל שיחות ואבחון על ידי איש מקצוע במטרה לבדוק מהו החסם עליו יושב הקושי – דיכאון, חרדה, קושי ביחסים וכיו"ב.

ניתוחים ועוד: יש שלל טיפולים שמטרתם לשפר את הזקפה לתקופה קצרה או ארוכה ואפילו לצמיתות – החל ממכשירי ואקום שונים והזרקות לאיבר המין וכלה בניתוחים של ממש.

האם חייבים לעבור תחת סכין המנתחים? טיפולים לאין אונות

יש לא מעט תרופות מרשם מסוג PDE5 משפיעות על זרימת הדם לאיבר המין, אך על מנת לקבל המרשם יש סדרת בדיקות ואבחונים שצריך לעבור ואם אין הטבה במצב, לעיתים אין מנוס מביצוע ניתוח או הזרקות לאיבר המין.

למרבה השמחה, יש אלטרנטיבה – תוספים לחיזוק האון כמו למשל קמגרה – התחליף הפופולרי ביותר לוויאגרה עם אותו חומר פעיל, ללא מרשם רופא. נוסף לתוצאה מהירה, הרכישה אנונימית לחלוטין, מה שיאפשר לכם לשמור את המצב שלכם לעצמכם, אם רק תרצו. תוספים נוספים שניתן לרכוש ללא מרשם – סיאליס, שמן בוסטר קנאביס ועוד.

את אלה כדאי לשלב עם טכניקת ההרפיה המועדפת עליכם, כמו מוזיקה טובה, תרגילים לחיזוק רצפת האגם, הקפדה על שינה מספקת, תרגול יוגה וכד'.

אין אונות בגיל 60
אין אונות בגיל 60

 

איפה אפשר לקנות תכשירים לחיזוק הזקפה?

אם אתם רוצים לקבל תוצאות מיידיות ולחזור להיות הפנתרים שהייתם בחדר המיטות, מבלי לוותר על הפרטיות שלכם – תוכלו לרכוש סיאליס, קמגרה, שמן בוסטר קנאביס ושאר תוספים לחיזוק הזקפה והארכתה, אונליין ותיהנו ממשלוח מהיר ודיסקרטי לכל חלקי הארץ.

ּלסיכומו של דבר, הסיבות לאין אונות בגיל 60 רבות ומגוונות אבל אם חשבתם שזו גזירת גורל – תחשבו שוב. יש פתרון קסם באמצעותו תחזירו לעצמכם את התפקוד בחדר המיטות עוד היום.

לשיתוף המאמר לחצו
מה היה לנו בעמוד זה?
מעוניינים להזמין קמגרה עכשיו?
קמגרה למכירה באשקלון
מידע נוסף