מה ההבדל בין ויאגרה לתרים

סובלים מאין אונות? אתם לא לבד. מדובר בתופעה חובקת עולם אשר תוקפת גברים בכל הגילאים והגורמים לה רבים ומגוונים. למרבה השמחה, הפתרון פשוט, נגיש ונוח ואם בעבר היה נדמה כי ויאגרה היא התרופה היחידה – כיום יש פתרונות נוספים, טובים לא פחות. הפיתוח הישראלי, תרים, הוא אחד מהם. אז מה ההבדל בין ויאגרה לתרים – התשובות ממש כאן.

אין אונות – מכת מדינה

אם אתם סובלים מאין אונות, אתם לא לבד. למעשה, מדובר במכת מדינה, או אפשר להגיד – מגיפה עולמית. ברור שלא מדובר במגיפה, כן? אבל התופעה כלכך נרחבת, שמי שלא בקיא בגורמים לכך, יכול בקלות להתבלבל ולחשוב שמדובר במשהו מדבק.

אז החדשות הטובות הן – שזה לא (לא מדבק). והחדשות הרעות, שזה לא בדיוק נכון. למה הכוונה? חלק מהגורמים לאין אונות, כמו למשל מצב פסיכולוגי בו אנחנו שרויים, יכולים להיות "מדבקים" משהו. תחשבו על זה ככה – אם אתם בסביבה שלילית, מלחיצה, מקטינה ומדכאת – טבעי שהלך הרוח הזה ידבק בכם וגם אתם תחושו ירידה ניכרת באנרגיות, נכון?

על אותו משקל (תרתי משמע) – תארו לעצמכם שאתם חיים בסביבה עם אורח חיים יושבני, מלאה במזון מתועש עתיר קלוריות ומעודדת רביצה בחוסר מעש – לא תתפתו לזלול ולרבוץ? כנראה שכן.

אז בין הגורמים לאין אונות תמצאו מצב נפשי ירוד, לרבות דיכאון, חרדה וכיו"ב, לצד סיבות סביבתיות כמו אורח חיים יושבני, תזונה שלא מיטיבה עם הגוף וכו'. אז מה אתם אומרים, מדבק או לא?

איך זה בא לידי ביטוי? אין אונות – פנים רבות לה

הצורה הברורה ביותר לאין אונות היא כמובן העדר זקפה – אימפוטנציה. אך למעשה מדובר בקשת רחבה של תופעות שיכולות להצביע על רמות שונות וסוגים שונים של אין אונות:

  • קושי או חוסר יכולת להגיע לזקפה

  • קושי לשמור על הזקפה לאורך זמן

  • קשיים בשפיכה או שפיכה מהירה

  • ירידה בחשק המיני (ליבידו ירוד או היעדר ליבידו)

כשזה נאמר, חשוב להבין כי אבחון רשמי נעשה על ידי רופא וכולל בדיקה גופנית, בדיקות דם ואחרות, היסטוריה רפואית ולעיתים גם אבחון פסיכולוגי ועוד.

בדרך לפתרון – המנגנון המוביל לאימפוטנציה

איבר המין הגברי מכיל כלי דם רבים, קטנים ומפותלים אשר מצויים בגופים גליליים המובילים לרום הפין. כאשר אלה מתמלאים בדם, הפין גדל (מתארך ומתעבה) ומתקשה. על מנת לשמור על זקפה קשה וחזקה, יש לעכב אנזים בשם פוספודיאסטראז 5 ובמצבים בהם יש קושי או חוסר יכולת לעכב אותו, חווים כשל זקפתי.

אם כך, גם מי שאיננו רופא יכול להבין כי הפתרון לבעיה טמון ביכולת לעכב את האנזים פוספודיאסטראז 5 וזה בדיוק מה שעושה הוויאגרה.

מה ההבדל בין ויאגרה לתרים? זה הכל סילדנפיל

ויאגרה היא התרופה הראשונה שפרצה בישראל לשוק התרופות לטיפול בבעיות זקפה. למעשה, מדובר בתרופה בשם סילדנפיל אשר שמה המסחרי הוא ויאגרה והיא מבוססת על חסימת האנזים פוספודיאסטראז 5 על ידי עיכוב תחרותי וככזו, היא מעלה את קיבולת זרימת הדם לאיבר המין ומסייעת ביצירת זקפה חזקה. לשם כך, יש ליטול אותה 30-40 דקות לפני האקט המיני ופעילותה נמשכת כ-4 שעות.

ומהי תרים? תרים, כמו גם תרופות נוספות, הוא שמה של תרופה גנרית לוויאגרה. מה שנקרא "אותה הגברת בשינוי אדרת". תרים, כמו ויאגרה, היא תרופה לטיפול באין אונות, אשר פועלת על אותו מנגנון פעולה.

תרים – ויאגרה כחול לבן

לאחר שתוקף ההגנה על הפטנט של ויאגרה נגמר, ניתן היה להשתמש באותם הרכיבים על מנת לייצר תרופות גנריות – אחת מהן היא תרים, בדיוק כמו ויאגרה גם היא פועלת על עיכוב תחרותי לאנזים פוספודיאסטראז 5 למען יצירת אפקט של זקפה חזקה.

אז מה ההבדל בין ויאגרה לתרים? ראשית, מדובר בפיתוח כחול לבן ואם אתם רוצים לתמוך בכלכלה המקומית, הנה הזדמנות להצדיע לה, תרתי משמע.

שנית, בואו נדבר על המחיר – כל עוד ויאגרה הייתה מוגנת בפטנט היא הייתה היחידה בשוק לטיפול בבעיות זקפה וככזו, נמכרה במחיר גבוה ולא כל אחד יכול היה להרשות לעצמו ליהנות ממנה. כעת, עם פרוץ תרופות גנריות לשוק, כמו תרים הישראלית, יש אפשרות ליהנות מתרופה זהה במחיר אטרקטיבי.

מה ההבדל בין ויאגרה לתרים
מה ההבדל בין ויאגרה לתרים

 

האם ניתן להשיג תרים ללא מרשם רופא?

לא. ויאגרה ותרים הן תרופות שנמכרות עם מרשם רופא בלבד ולעיתים לאחר בדיקות גופניות מדוקדקות ומעבר על ההיסטוריה הרפואית. היתרונות ברורים, אבל גם הקושי גדול –

צחי (39) מספר "במשך שנים סבלתי מקושי להגיע לזקפה וגם במקרים שהצלחתי, לא יכולתי לשמור עליה יותר מדקה. מה לא ניסיתי, עד שהגעתי למסקנה שאין ברירה אלא לקנות ויאגרה" הוא עוצר ומסמיק "מה אני אגיד לך? תאר לעצמך מצב שאתה מספר לגבר אחר שלא עומד לך והוא שואל שאלות, שולח לבדיקותמה אכפת לו, יש לו כל הזמן שבעולם"

לבסוף, צחי, כמו רבים אחרים, גילו עולם שלם של תחליפים גנריים שמבטיחים תוצאות טובות ומהירות, אך אינם דורשים מרשם רופא – פילדנה, סנפורס, אפימדיום ועוד. את כל אלה ועוד, ניתן לרכוש אונליין בקמגרה פארם וליהנות ממשלוח עד הבית ודיסקרטיות מוחלטת.

לסיכום, ויאגרה, תרים ותרופות נוספות הם שמות שונים לתרופה סילדנפיל. תרופות אלה נמכרות עם מרשם רופא ויש להן אלטרנטיבות מוצלחות, אשר זמינות לרכישה אונליין.

לשיתוף המאמר לחצו
מה היה לנו בעמוד זה?
מעוניינים להזמין קמגרה עכשיו?
קמגרה למכירה באשקלון
מידע נוסף